Alpro Sojadrink Vanille

4,7 5 0 7 7 Sojadrink, vanillesmaak, met toegevoegde calcium en vitaminen.
Alpro Sojadrink Vanille

Reviews

07/03/2024
Te zoet
Voor mij is deze iets te zoet. Andere merken zijn van smaak net iets zachter wat ik meer apprecieer. Het is wel een hele goede melkvervanger bij cornflakes. Ik raad aan om ook andere in het goedkopere segment te proberen, deze zijn net zo lekker of zelfs lekkerder.
09/07/2023
Lekker
Je kan het ijskoud zo te drinken. Nog lekkerder in een (ijs)koffie of latte.
22/04/2023
heerlijk lekker
ik zet dit in de ijskast en drink dit elke ochtend in plaats van een aardbeiendrankje of in plaats van melk, deze is gezonder voor mij, is op basis van soja, ik kan niet zo goed tegen lactose dus met Alpro-producten zit ik sowieso goed; Ik maak hier ook milkshake mee, met een bolletje vanille-ijs, mmm, lekker ! Zeker een aanrader !
06/03/2023
multifunctioneel en heerlijk
Ik gebruik dit product om havermoutpap mee te maken of gewoon om te drinken. Heel lekker :D
05/03/2023
heerlijke vanillesmaak
Alpro heeft een heerlijk gamma van soyamelken met verschillende smaken. Deze is er 1 van. Het heeft de intense smaak van vanille en is een ideale dorstlesser. Heeft ook een lange houdbaarheidsdatum, ideaal om een voorraadje in te slaan.
03/03/2023
Heerlijk
Toen ik ontdekte dat ik een lactose probleem had ben ik op zoek gegaan naar iets anders. De vanille Alpro is overheerlijk Ik gebruik hem zelfs in mijn beslag deeg
03/03/2023
Verwennerijtje
Deze sojamelk is diervriendelijk heerlijk romig en heeft een volle vanillesmaak. Ik gebruik die om bij het ontbijt mijn dorst te lessen, wel ijskoud drinken !

Vraag & Antwoord

Laden...