Oatly! Haverdrank barista edition

4,6 5 0 5 5 Het is vooral ontzettend lekker. En jij kunt schitteren met hartjes en blaadjes in het schuim. Net als anders. Je vervangt gewoon de gewone melk door eenzelfde hoeveelheid Haverdrank Barista Edition.
Oatly! Haverdrank barista edition

Reviews

07/03/2024
Lekker
Door een koemelkallergie en toch ook de mogelijkheid willen hebben om latté’s te maken, deze geprobeerd. Schuimt heel gemakkelijk op. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Beter dan bepaalde A-merken in smaak. Heel zacht en romig.
03/03/2023
Koffiebarwaardig
Perfect op te schuimen plantaardige drink, romig en vol van smaak. Ook lekker om puur te drinken. Diervriendelijk en goed voor de natuur. Toppertje onder de plantaardige drinks !
18/01/2023
Degelijk
Een goed product om in koffie te doen. Ik drink enkel latte's, al dan niet iced-lattes en dit kan perfect met dit product. Het heeft dezelfde smaak ongeveer als de havermelk barrista van ALPRO.
20/12/2022
Heerlijk romig
Deze havermelk is een heerlijk alternatief voor de gewone koemelk. Hij is wat dikker en romiger dan koemelk, wat het heerlijk doet smaken in je koffie/thee. Ik gebruik deze ook bij een kom havermout. Ik drink regelmatig matcha thee en ik doe daar soms een scheutje van deze melk bij om een matcha latte te maken.
03/12/2022
Lekker romig
Heerlijk als alternatief om een Latte of cappuccino te maken wanneer je geen koemelk mag drinken. Schuimt goed. Vol en romig van smaak. Benadert de smaak van melk meer dan sojamelk. Enige minpuntje is de prijs. Voor de rest een topproduct!

Vraag & Antwoord

Laden...