Bio-Oil

5 5 0 5 5 Littekens, huidstriemen en pigmenten worden minder zichtbaar met Bio-Oil. Deze olie is een gespecialiseerd huidverzorgingsproduct dat helpt bij het verminderen van de zichtbaarheid van littekens, huidstriemen en pigmentvlekken. De formule, welke het unieke ingrediënt PurCellin Oil bevat, is ook uitermate geschikt voor de verouderende en uitgedroogde huid
Bio-Oil

Reviews

22/04/2024
Je huid zal je dankbaar zijn
Ik gebruik dit product al een hele tijd en ben er zeer tevreden over. Je huid voelt soepel en lekker zacht. Klein minpuntje het heeft even tijd nodig om in te trekken anders voelt het vettig
19/04/2024
goed product
Heel goed voor droge huid! Je doet er ook lang mee
11/04/2024
dit móet je gewoon in huis hebben
Ik heb dit al jaren in huis, het is onze eerste hulp voor van alles. Mijn echtgenoot heeft last van eczeem en ook daar helpt dit goed voor. Maar ik heb het leren kennen toen ik mijn babies had, ze hadden luieruitslag die ik maar niet wegkreeg, tot ik dit gebruikte. Het hielp echt en zo ben ik dit blijven gebruiken bij kleine wondjes, of bij verbranding door de zon. Het werkt ook verschrikkelijk goed tegen littekens, na een operatie smeer je dit op het litteken en na een paar weken zie je al de verbetering en het litteken verdwijnt geleidelijk. Het helpt heel goed tegen uitgedroogde huid in de winter en zomer, en ik doe het op mijn winterhanden, beter bestaat niet. Kortom, dit is iets wat elke mama in huis moet halen, het is een wondermiddel !
04/02/2024
striemen
Ik heb dit product gebruikt op mijn billen. Dit omtrent de striemen die zich vormden op mijn billen. Deze zijn echter na twee weken gebruik van de Bio Oil waren deze verdwenen.
17/11/2023
Bio oil
Ik gebruik dit produkt al jaren, ook op het gezicht, vooraleer andere produkten aan te bregen zoals dagcreme en body milk. Bio oil voedt mijn zeer droge huid en dringt goed in. Deze goed inmasseren en even wachten met de andere produkten. Ik heb het gevoel dat mijn huid gladder en zachter is en de rimpels komen minder vlug ! Een top produkt coor een toppriks want je hebt niet zoveel nodig..dus een flesje van 200 ml gaat heel lang mee. Topper!

Vraag & Antwoord

Laden...