Caudalie Vinoperfect Sérum Éclat Anti-taches 30 Ml

5 5 0 2 2 Caudalie Vinoperfect Sérum Éclat Anti-taches is een serum voor een stralende huid tegen vlekken. Het product is al jaren een favoriet van veel vrouwen, maar kreeg in 2021 een make-over. Het product is nu nA3g doeltreffender en natuurlijker. Het serum maakt de teint egaal en corrigeert vlekken, zoals acne, vlekken door de zon, ouderdomsvlekken en donkere verkleuringen. Geschikt voor alle huidtypen, ook de gevoelige.
Caudalie Vinoperfect Sérum Éclat Anti-taches 30 Ml

Reviews

29/08/2023
Heel doeltreffend
Echt een geweldig product. Het serum heeft een hele aangename consistentie, dringt enorm snel in de huid. Helemaal niet vettig en voelt verzorgend aan. Perfect voor mijn gevoelige en gemengde huid. En natuurlijk het allerbelangrijkste: mijn gezicht is egaler: zowel mijn donkere acnevlekjes, pigmentvlekjes en ongewenste sproetjes zijn sterk verminderd. Topproduct!
02/09/2022
het top product voor pigmentvlekken
dit is een top product ik gebruik die heel de zomer lang en in de winter als het een zonnige dag is hij helpt echt tegen pigmentvlekjes je kan hem makkelijk onder je serum, dagcreme of zonnecreme gebruiken hij is handig met het pipetje

Vraag & Antwoord

Laden...