Biodermal After Sun Gel crème

Biodermal After Sun Gel crème

Reviews

15/08/2023
Heel makkelijk uitsmeerbaar.
Ruikt lekker, is een wat dikkere gel maar heel gemakkelijk uitsmeerbaar en gemakkelijk in gebruik. Je hebt er niet veel van nodig. Blijft een klein beetje vettig.
13/08/2023
Une découverte ensoleillée!
J'ai adoré la texture très fluide qui pénètre immédiatement dans la peau. Le parfum est très innovant pour un après-soleil, subtil floral et doux. La marque tient ses promesses, le gel apaise après une exposition au soleil, il rafraîchit et hydrate (je ne dirais pas 24h mais quand même toute une soirée après l'exposition). C'est un produit extrêmement agréable et efficace. Le packaging est vraiment simple, dommage car je ne me serais peut-être pas retournée sur cette gamme.
10/08/2023
BIODERMAL after sun - Gel Frais
BIODERMAL after sun est un gel frais qui possède une odeur agréable sur la peau mais sa texture est épaisse pour son application. Un rendu plus léger aurait été plus agréable. Mais le gel ne colle pas à la peau et la peau ne tiraille pas après son application.
10/08/2023
Aangename crème
Ik ben zeer tevreden over de Biodermal After Sun Gel crème. De verpakking is zeer handig, de gel ziet er goed uit. Ik ben fan van de geur, deze is niet te sterk maar subtiel aanwezig. De gel wordt goed opgenomen door de huid en laat geen plakkerig gevoel na.
09/08/2023
Septique
Je l’ai essayé toute suite mais ne me convient pas depuis que je l’ai mise je me gratte j’ai une peau sensible
09/08/2023
After sun
Een goed riekende gel.Een gel die niet plakt en zeer gemakkelijk uitsmeert. Een echte aanrader. Een goeie sluit dop ook.
Franchement je le recommande à 100%
Franchement je recommande ce produit il rend l peau très douce ne colle pas du top il est agréable àppliquer ,il sens bon et laisse une sensation de fraîcheur, il et top je l utile tous les jour
08/08/2023
verfrissende verzachting na de zon
Een zeer aangename gel-crème die verfrissend aanvoelt na een warme zomerdag,of gewoon na de zonnebank. Helemaal niet vettig en zeer makkelijk uitsmeerbaar,voor ons ideaal om overal mee te nemen. Ikzelf ben gevoelig aan nieuwe producten dus was wel wat bang maar dit werd zeer goed verdragen door mijn huid.niks van uitslagin tegendeel alleen een verfrissend aangenaam koel gevoel,ik koop deze zeker opnieuw,een echte aanrader!
08/08/2023
Verzacht, kalmeert en ruikt zalig
Een heerlijk ruikende crème die niet plakt. Het verzacht de huid en kalmeert deze zodat de huid niet meer brandt. Ik ben een echt fan geworden en deze gaat mee op vakantie. Na 2 dagen gebruik voelt mijn huid zijdezacht aan en heb geen last meer van jeuk of trekken van de huid.
Rafraîchissant
A la première application sur un coup de soleil. J ai ressenti du frais, n ayant pas les infos et pour verifier j ai etevoir sur le site de la marque et effectivement il y a un effet frais( je n etait donc pas folle). Le produit penetre tres rapidement dans a peau il est agreable a etaler, n est pas gras et ne colle pas. Moi qui ai une peau seche a tendance atopique,je recommmande le produit
25/09/2023
Biodermal Aftersun: zeker een aanrader
Goed uitsmeerbare aftersun met een lekker geurtje en niet te sterk. In het begin een klein beetje vettig, maar na enkele minuten is hij al in de huid getrokken. Ook een heel stevige en goed afsluitbare verpakking.
28/08/2023
Très bon pour mon type de peau
J'ai une peau mixte du coup très bien pour mon type de peau
27/08/2023
Aanrader
De Biodermal After Sun Gel crème is zeker een aanrader, dit product heeft een aangename geur, is makkelijk aan te brengen en geeft een verkoelend gevoel. Een groot voordeel is dat deze langdurig hydrateert en toch snel intrekt zodat de huid niet plakkerig aanvoelt
25/08/2023
Bioderma gel
Chouette produit , très frais, bien hydratant. Odeur agréable et fraîche, idéal au retour de vacances. Facile à appliquer le gel est super fluide.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord