Dr. Oetker Bitterballen Salami

3,8 5 0 4 4 Een smeuige vulling van salami, tomaat en cheese strings in een krokant jasje. Dr. Oetker pizzabitterballen zijn bitterballen voor echte pizzafans! <li>Geschikt voor oven en airfryer <li>Bitterballen met salami en cheese strings <li>Heerlijk krokant <li>Perfect voor bij de borrel
Dr. Oetker Bitterballen Salami

Reviews

18/01/2023
Niet speciaal
Voor mij persoonlijk geen meerwaarde. Is het goed? Ja, wel oke. Maar an sich is het geen vis noch vlees. Het is iets dat me niet echt bekoord heeft. Geef mij maar de gewone bitterbal!
20/10/2022
HEERLIJK.
Zelf uitgeprobeerd in de airfryer, ging prima. We hebben ze iets langer bereid dan wat er op de doos stond. Het smaakt echt naar pizza en heeft niks weg van een standaard bitterbal. Echt een aanrader! (Ze zijn mij persoonlijk alleen echt te duur)
12/10/2022
Oketjes
Ik had het wat een andere smaak voorgesteld maar ik vond het dat het wat meer naar gewoon bitterbal proefde, het smaakte eigenlijk niet echt naar iets specifieks smaakje pizza ik zou dit niet direct kopen maar voor een avondje weg kan dit
25/06/2022
Smaak
Qua smaak zit het goed. En je kan het perfect in de oven klaarmaken.

Vraag & Antwoord

Laden...