Dreft ® Vloeibaar wasmiddel

4,8 5 0 8 8 Supergeconcentreerd, 32 wasbeurten.
Dreft ® Vloeibaar wasmiddel

Reviews

25/01/2023
Dash une des meilleur marque
Dash et l'une des meilleur marque pour moi qui lave trés bien les vêtements , et retire les tâches. il sent bon , Rapport qualité prix sava Moi c'est l'une de mes marques préfèrer , â tester si vous ne l'avez pas encore essayé
31/10/2022
beste wasproduct ooit
Dreft, het kan niet verbeterd worden, de kleuren blijven mooi, het vervilt niet en geen krimp ! En een fijne zachte geur, wat wil je nog meer, ik koop deze al jàren en wil echt geen andere meer !
09/09/2022
Huismiddel
Ik gebruik al vele jaren Dreft zowel voor de was als voor de afwas ik zou geen andere zeep willen hebben ze is goedvoor alle soorten zowel witte was als gekleurde was en donkere was
30/08/2022
Gaan lang mee
Super product waar je bovendien niet veel van nodig hebt. Doet wat het moet doen. Bovendien ruikt de was heel fris
17/04/2022
Waardevol voor je favorite kledij.
Dreft wast de kledij en het linnengoed hygiënisch en proper. Of het nu gaat om je beste kledij of je werk kledij met Dreft kom je steeds fris voor de dag.
11/04/2022
beste wasprodukt voor mijn kleding
Ik gebruik al jaren dreft voor mijn kleding. Ik vertrouw het merk en dit vertrouwen gaat al generaties mee. Ik probeerde andere merken, maar keerde telkens terug naar mijn vertrouwde dreft. Mijn kleding behoud zijn structuur, kleur en vorm langer en beter dan bij andere merken.
16/02/2022
Super goed wasmiddel!!
Ik gebruik deze al een tijdje en ben erg tevreden !! De was is proper en ruikt heel fris . Je hoeft ook niet teveel product te gebruiken ,wat het ook zuinig maakt!!
11/02/2022
Voor elk wasje een zeepje!
Ik ben al jaren een grote fan van dreft alle producten zijn het beste en ze ruiken zo lekker!

Testersgallerij

Vraag & Antwoord