Foaming shower gel Homme Rituals

4,6 5 0 12 12 De Homme douchegel is een krachtig reinigende shower foam die verandert in een weelderig reinigingsschuim voor het lichaam. De formule bevat een verkwikkend Cederhout + Vitamine E Complex. Het resultaat? Een gezonde huid die fris en schoon aanvoelt. <li>gel tot schuim formule <li>reinigend, verfrissend <li>Cederhout + Vitamine E Complex <li>verkwikkend <li>speciaal ontwikkeld voor de man <li>84% natuurlijke oorsprong
Foaming shower gel Homme Rituals

Reviews

03/10/2022
De geur van de zeep blijft lang hangen en is handig te gebruiken
02/10/2022
Zalig product
Gezellig schuimend. Lekker van geur. Ik ben fan. Omdat het gewoon een zalig product is.
28/09/2022
Geweldige zeep voor mannen
Favoriet van mijn vriend! Het laat je lichaam fris en proper voelen. Je ruikt het uren nadien nog. Positief verrast! Wij zijn fan.
20/09/2022
Zalig
Je komt helemaal ontspannen uit je de douche. Zalig geur en textuur.
09/09/2022
Zo zacht. Op je huid!
Het is een zaligheid na een zware werkdag hiermee douchen je bent een hele andere mens !
04/09/2022
Heerlijke geur
Heerlijke geur, zeker en vast een blijver!
01/09/2022
Die geur
Hmm wat een aangename geur komt er uit de badkamer als mijn man zich hier mee douche. Zijn huid voelt aangenaam zacht aan en de geur blijft nog wel een tijdje aanwezig. Een must voor de heren.
07/08/2022
Top product
Ik koop regelmatig producten van dit merk. Maar vond dat deze wel bijzonder lekker ruikt. Ook mijn zoontje is er gek op. Zeker een aanrader.
01/08/2022
Heerlijk schuimend en fris
Mijn vriend heeft het zalige doucheschuim reeds gebruikt en was heel enthousiast over dit product. Het douchefoam van Rituals ruikt lekker fris en is zalig om te gebruiken. Het blijft even heerlijk op de huid kleven en zelfs na het afspoelen blijf je heerlijk ruiken naar het schuim. Topproduct waar mijn vriend heel tevreden over is en dat hij zeker opnieuw koopt.
20/07/2022
Zo zacht
Handig en zuinig in gebruik. Ruikt zalig fris en de huid wordt zijdezacht.Is ook heel zuinig in gebruik omdat het mousse is en niet veel nodig voor een wasbeurt
19/07/2022
Heerlijke mannelijke geur
Schuimende douchegel met heerlijke mannelijke geur. De huid is na het douchen mooi gehydrateerde, en spoelt goed af. Rituals is altijd kwaliteit, en ook dit product past perfect in hun gamma!
09/07/2022
Beste geur voor mannen
Het is al bekent dat de producten van rituals een uitstekend product zijn Je huid is zacht ,gehydrateerd ,ruikt lekker,.. Maar ik moet zeggen de vrouwen geuren lagen mij altijd meer dan die van de mannen tot nu! deze is toch wel een van de betere geuren

Vraag & Antwoord

Heb je een vraag over dit product? Vraag of antwoord hier en help elkaar slimmer te kopen.

Laden...