Foaming shower gel Homme Rituals

4,7 5 0 18 18 De Homme douchegel is een krachtig reinigende shower foam die verandert in een weelderig reinigingsschuim voor het lichaam. De formule bevat een verkwikkend Cederhout + Vitamine E Complex. Het resultaat? Een gezonde huid die fris en schoon aanvoelt. <li>gel tot schuim formule <li>reinigend, verfrissend <li>Cederhout + Vitamine E Complex <li>verkwikkend <li>speciaal ontwikkeld voor de man <li>84% natuurlijke oorsprong
Foaming shower gel Homme Rituals

Reviews

05/04/2023
Makkelijk in gebruik
Eens cadeau gekregen en sindsdien nog steeds aanwezig in de badkamer aangenaam en makkelijk in gebruik. Lekkere geur.
25/10/2022
Rituals producten zijn top!
Echt alle Rituals producten zijn zo top! Net zoals alle andere producten, ruikt deze zeer goed en geeft je een zachte huid. Aanrader!
21/10/2022
Rituels
Super product! Altijd al fan geweest van rituels producten.
20/10/2022
Super!
Altijd tevreden van Rituals! Laat jr huid eerlijk zacht achter
18/10/2022
Ontspannende foam
Voor mijn man en zoon koop ik deze geregeld aan afwisseld met andere foams van rituals. De badkamer kastjes staan hier in huis vol met deze producten. Tijdens het douchen of een heerlijk bad betover je je badkamer in een oase van rust met een ontspannede geur. Mijn man en zoon worden er echt heel rustig van en de geur na het douchen blijft heel lang op de huid wat zeer aangenaam is
13/10/2022
Het ruik super lekker en schuimt goed ook al heb je niet veel nodig. Zalig!
03/10/2022
De geur van de zeep blijft lang hangen en is handig te gebruiken
02/10/2022
Zalig product
Gezellig schuimend. Lekker van geur. Ik ben fan. Omdat het gewoon een zalig product is.
28/09/2022
Geweldige zeep voor mannen
Favoriet van mijn vriend! Het laat je lichaam fris en proper voelen. Je ruikt het uren nadien nog. Positief verrast! Wij zijn fan.
20/09/2022
Zalig
Je komt helemaal ontspannen uit je de douche. Zalig geur en textuur.
09/09/2022
Zo zacht. Op je huid!
Het is een zaligheid na een zware werkdag hiermee douchen je bent een hele andere mens !
04/09/2022
Heerlijke geur
Heerlijke geur, zeker en vast een blijver!
01/09/2022
Die geur
Hmm wat een aangename geur komt er uit de badkamer als mijn man zich hier mee douche. Zijn huid voelt aangenaam zacht aan en de geur blijft nog wel een tijdje aanwezig. Een must voor de heren.
07/08/2022
Top product
Ik koop regelmatig producten van dit merk. Maar vond dat deze wel bijzonder lekker ruikt. Ook mijn zoontje is er gek op. Zeker een aanrader.
01/08/2022
Heerlijk schuimend en fris
Mijn vriend heeft het zalige doucheschuim reeds gebruikt en was heel enthousiast over dit product. Het douchefoam van Rituals ruikt lekker fris en is zalig om te gebruiken. Het blijft even heerlijk op de huid kleven en zelfs na het afspoelen blijf je heerlijk ruiken naar het schuim. Topproduct waar mijn vriend heel tevreden over is en dat hij zeker opnieuw koopt.

Vraag & Antwoord

Laden...