Nivea Men Energy Douchegel

4,8 5 0 9 9 Verfris je lichaam en haar met de Nivea Energy Douchegel. De douchegel met activerend mintextract geeft je een energiek en fris gevoel. Je kunt de douchegel gebruiken voor je gezicht, lichaam en haar.
Nivea Men Energy Douchegel

Reviews

05/04/2023
De enige echte
Mijn man wil geen andere douche meer zeer aangename geur die lang blijft. Is er zeer tevreden over.
11/11/2022
Douchegel
Mijn man geeft deze douchegel eens gekocht en hij vond deze zeer goed ruiken en hij kreeg er wel een zachtere huid van... In het algemeen zijn wij zowel van dit product als Andere producten van Nivea wel zeer tevreden
04/10/2022
zalig en ontspannend
Ik vind het een goed product na een zware dag geeft het me dat een ontspannend gevoel. En het is inderdaad gemakkelijk dat het 3 in 1 is zodat je geen grote hoeveelheden aan producten moet kopen
11/08/2022
Fijne douchegel en ruikt heel erg lekker
11/08/2022
Haarshampoo
Super verfrissende douche gel. Perfect voor je haar ook.De mint geur laat je ochtend zeker slagen. Geen pelletjes in je haar. Mss grote verpakkingen die je nog meer laten genieten van die frisse mind
30/06/2022
Verfrissend
Ruikt lekker en de geur blijft lang ruiken
19/04/2022
Heerlijke stoere geur
De douchegel ruikt heerlijk. Hij hydrateert goed. Heb geen last gehad ondanks mijn extreem droge huid. Is zeker te gebruiken bij een gevoelige huid. Ik zou het zeker opnieuw gebruiken.
08/04/2022
Heerlijk geurende douchegel
Zoonlief gebruikt deze en is een zalige geur . Misschien zou de geur wel langer mogen aanhouden , maar toch een tevreden zoon 👍
12/03/2022
Ochtendboost
Deze douchegel schuimt lekker maar niet te uitbundig. De geur geeft je een echte boost om de dag vlot te starten.

Vraag & Antwoord

Laden...