Garnier Bio Citroengras Detox Reinigingsgel

Garnier Bio Citroengras Detox Reinigingsgel

Reviews

19/12/2021
Zacht voor de huid
Heerlijke geur en zacht voor de huid. Ik voel me fris en mijn huid heeft helemaal geen droge plekken meer. Ik raad dit product zeker aan!
18/12/2021
Top product
Na een paar dagen proberen,heel te vreden.Zo een frisse huid na het gebruik.
Beste product ooit
Het is een super product om te gebruiken. Je huid voelt super zacht aan na gebruik.
Frisse reinigingsgel
Goed reinigend en frisse geur om de dag mee te beginnen. zeker aan te raden !
Verfrissend en zacht
Gezicht voelt verfrissend en zacht aan na het reinigen. Oneffenheden zijn grotendeels verdwenen. Lekkere geur en goede textuur.
17/12/2021
Een heel erg goed product. Groot verschi
Een heel erg goed product! Na het eerste gebruik zag ik meteen verschil in mijn acne gebruik het dagelijks en mijn huis word er ooo heel erg zacht van! Merk ook meteen dat mijn huid niet meer vet aan voelt na gebruik van dit product
17/12/2021
Schone huid, maar een scherpe geur
Deze gel reinigt heel erg goed, maar is daardoor niet erg mild. Moisturizen is absoluut noodzakelijk nadien. Ook heeft het product een erg scherpe limoengras geur. Ik ben meer fan van producten zonder geur, maar andere vinden dat misschien positief. Her product werkt dus zeker goed, vooral voor vette huid, maar ik zou uitkijken als je een gevoelige huid hebt.
17/12/2021
Fris en zacht voor de huid
Fijn voor de huid en het product ruikt heel fris werkt zacht op de huid en reinigt goed
Super@1964beauty
Het reukt heel fris, het schuimt heel goed met een beetje warm water,reinigt de huid grondig, het gelaat voelt zacht en fris aan, zeker een aanrader.
17/12/2021
Product dat huid niet beschadigt
Ik ben een grote fan van Garnier producten. Daarom ben ik enorm blij dat ik dit product heb kunnen toevoegen aan mijn dag- en nacht verzorgingsroutine. Deze reinigingsgel werkt heel mild op de huid en droogt de huid dus ook niet uit. Een ander pluspunt is de geur van de gel (citroenachtig, wat heel rustgevend is voor mij). Ik kreeg het gevoel dat mijn voorhoofd er minder roodachtig uitzag na het gebruik van deze reinigingsgel. De dop van het product is ook gemakkelijk te gebruiken, waardoor je minder kans hebt op verspilling van het product. Dit was en blijft een aangename ervaring voor mij waardoor ik dit product zeker aanraad en blijf gebruiken.
Puistenuitbraak
Ik vond deze reinigingsgel echt niet aangenaam. Maakte mijn huid droog en ik kreeg er meer pukkels van dan ik al had. Rond mijn neus brandde het product ook. De geur vind ik ook nogal aan de sterke kant.
Oké product
Frisse geur, eenvoudig aan te brengen en goede dosis met pompsysteem. Ik heb een gevoelige huid en ik merkte dat mijn huid erg droog werd. Voor mij persoonlijk niet om iedere dag te gebruiken.
17/12/2021
zeer goed als je droge huid hebt
mijn huid voelt nu niet meer zo droog aan
Frisse reinigingsgel
Frisse aangenaam geurende reinigingsgel. Makkelijk pompsysteem, ook om mee te nemen. Geeft een trekkerig gevoel na gebruik maar dit verdwijnt na enkele minuten. Zuiver gevoel na gebruik.
17/12/2021
geeft een zeer fris gevoel
veel minder onzuiverheden zoals zwarte puntjes enz.

Vraag & Antwoord

Laden...