Garnier Bio Citroengras Detox Reinigingsgel

Garnier Bio Citroengras Detox Reinigingsgel

Reviews

17/12/2021
Doet wat het moet doen
Ik gebruik het in de ochtend en het reinigt mijn huid goed zonder deze uit te drogen. Hou van het feit dat het bio is en toch een proper gevoel achterlaat. Ik gebruik deze niet savonds want het verwijderd niet echt make up het reinigt vooral. Daarom dat ik voor de avond liever een make up remover balm of olie gebruik en deze in de ochtend. Ga deze zeker verder opgebruiken als dagelijkse reiniger, maar zie wel geen echte verbetering in mijn huid. Voor het geld zeker goed en het feit dat het bio is ook een extra pluspunt
  • Thuis getest met gratis product
17/12/2021
zeer goede cleanser!
Zeer goede cleanser, reinigt goed en voelt zeer fijn aan. Beter dan sommige andere cleansers op de markt. ook zeer fijn dat het bio is, zoek al een hele tijd naar een goede bio cleanser en eindelijk heb ik hem gevonden!
  • Thuis getest met gratis product
09/09/2022
Voor het gezicht
Aangenaam en zacht product, verdeeld goed over het gezicht
21/07/2022
Heerlijke reinigingsgel
Ik ben dol op deze reinigingsgel. Mijn gezicht voelt heel zuiver en glad aan na gebruik van deze reinigingsgel. Hij droogt je gezicht niet uit. Je hebt ook niet veel nodig. Ik gebruik 2 pompjes en dit is ruim voldoende om naast mijn gezicht ook mijn decolleté en de bovenkant van mijn rug te reinigen.
26/03/2022
Aangename reinigingsgel
Doet wat het beloofd. Frisse geur. Huid voelt schoon aan. Aanrader.
12/03/2022
Goed product
Is een heel fijn product, ruikt goed en droogt de huid niet uit.
11/03/2022
Super detox
Super product, reinigd goed en ruikt heerlijk

Vraag & Antwoord

Laden...