Maybelline New York Instant Anti Age Eraser

4,3 5 0 3 3 Maybelline New York Instant Anti Age Eraser is een zeer dekkende concealer die eerst bekend stond als Instant Age Rewind Concealer. De Instant Anti Age Erasers zijn zelfs de beste concealers van Maybelline* die wallen en donkere kringen zichtbaar wegwerken voor een frisse blik.
Maybelline New York Instant Anti Age Eraser

Reviews

24/11/2022
Geen donkere kringen meer te bespeuren!
Deze concealer is zo dekkend waardoor ik mijn donkere kringen elke ochtend kan verbergen. Hij blijft hangen onder mijn ogen tot 's avonds laat! Veel keuze uit tinten, lekker geurtje en een fijne manier van aanbrengen door het sponsje aan de bovenkant. Als je geen fan bent van sponsjes hergebruiken kan je deze er ook perfect afdoen waardoor je uw product nog steeds kunt gebruiken.
13/11/2021
Goed maar niet de hype waard
Ik zocht een nieuwe concealer en kwam bij deze terecht. Voordien gebruikte ik steeds een concealer van Essence. Het duurde te lang naar mijn zin tegen dat ik er concealer uitkreeg en daarom haalde ik het watje eraf. Ik breng de concealer aan met een borsteltje op mijn gezicht. Ik bracht deze aan op de wallen onder mijn ogen. Ik was niet onder de indruk van de dekking. De concealer kan je gelukkig wel opbouwen. De kleur die ik koos was wel goed. De concealer trekt minder in de lijntjes dan verwacht en ze heeft een mat effect.
01/10/2021
Geeft goede dekking
Ik vind deze concealer de beste wat ik al heb uitgeprobeerd. Omdat het een goede dekking geeft en smeert goed uit. Het blijft de hele dag goed zitten. Ik raad het produkt ten volste aan.

Vraag & Antwoord

Laden...