Maybelline The Falsies Surreal Very Black Mascara

4 5 0 3 3 De formule is verrijkt met hybride lengte-volumevezels. Met deze mascara wordt het effect van wimperextensions gecreëerd dat tot 24 uur houdt. En dat zonder klontjes! Het verlengde helixborsteltje zorgt ervoor dat zelfs de kleinste wimpers worden bereikt van aanzet tot uiteinde, voor een surrealistisch effect. De mascara is opbouwbaar waardoor je naar wens meerdere lagen kunt aanbrengen.
Maybelline The Falsies Surreal Very Black Mascara

Reviews

08/11/2023
Laat mijn ogen stralen
Ik ben blij met product en het maakt mijn wimpers langer en prachtig uitkomen. Een nadeel is dat het na een tijdje onder mijn ogen zwart wordt. Maar als je daar rekening mee houdt en op let, dan raad ik deze mascara zeker aan
17/08/2023
superlange wimpers geen klonters
Ik gebruik deze nu reeds enkele weken en ben zeer tevreden. Er zijn nooit klontertjes, en het maakt mijn wimpers superlang. De mascara blijft goed, veegt niet uit maar is toch makkelijk te verwijderen. Het is echt een goed product en ik raad het iedereen aan, je wimpers zijn vol, lang en krullen heel mooi !
09/08/2023
Niet echt wauw effect
Heb hem getest maar uiteindelijk aan de dochter gegeven. Hij is redelijk prijzig , maar voor die prijs heb je er toch goedkopere met meer effect ...

Vraag & Antwoord

Laden...