Nescafé Gold Pot Oploskoffie 200g

4,4 5 0 77 77 De smaak komt tot stand door medium-geroosterde Arabica- en Robustabonen. Dit maakt deze oploskoffie ideaal te drinken bij het ontbijt of de pauze halverwege de middag. Door de extra fijne maling lost de oploskoffie makkelijk op en kan je snel van jouw koffie genieten. De inzet van Nestlé voor duurzame landbouwmethoden maakt Nescafé Gold Blend een uitstekende keuze voor milieubewuste consumenten.
Nescafé Gold Pot Oploskoffie 200g

Reviews

30/09/2022
Milde smaak, goed qua prijs/kwaliteit.
Milde smaak. Voor mij verdiend deze koffie een 8/10
30/09/2022
Kopje troost
Smaakt net zoals een vers gezet tasje koffie. Romig en vol van smaak.
10/09/2022
Lekkere koffie
Ik neem deze koffie mee, naar mijn werk, het warmwater is gratis. Zo heb ik regelmatig mijn kopje koffie
01/09/2022
Hmmmm
De beste oploskoffie ooit. Lekker van smaak, zelfs koud
01/09/2022
Koffie
Het is een lekker bakje koffie. Er is geen verschil te proven met doorloopkoffie. De koffie van de cubs hebben een schuimmanchet maar met deze oploskoffie verkrijg je dat ook. Heerlijk , toch!?
30/08/2022
Ruikt naar versgebrande koffie
Aangenaam van smaak, lost goed op. Degelijke vervanging voor gemalen filterkoffie.
26/08/2022
Dit is de echte smaak van koffie!
Waar je ook bent, je hebt altijd een tas koffie bij de hand. Dit is de smaak en de geur van echt koffie.
25/08/2022
Goeddd!
Deze koffie is handig overal mee te nemen. Maar dat niet alleen de heerlijke aroma’s van de koffie zijn voor mij onverwacht ! De koffie mengt zeer snel met het water zonder brokken achter te laten want het zo goed maakt !
12/08/2022
Een super zachte koffie. Gemakkelijk klaar te maken in camper of caravan
Een super zachte koffie. Gemakkelijk klaar te maken. Gemakkelijk in gebruik bij vakantie
08/08/2022
Très bon
Idéal quand on peut pas se prépare une cruche de café... J'utilise au travaille pratique et facile... Ça va vite et c'est agréable
08/08/2022
Snel koffie
Lekkere koffie en makkelijk om de sterkte aan te passen
05/08/2022
Mmmm koffie
Handig als je snel een tasje koffie wilt. Lekker smaak
05/08/2022
Lekker, smaakvol, beter dan koffiepads!
Niet te sterk, en toch vol van smaak! Aanbevelenswaardig!
03/08/2022
Beste koffie
Heel lekkere koffie, koop deze altijd en goede prijs kwaliteit
02/08/2022
Lekker
Lekkere oploskoffie als je rap een tas,wil maken

Testersgallerij

Vraag & Antwoord