Supradyn Vital

4,2 5 0 44 44 Supradyn Vital 50+ is een voedingssupplement speciaal ontwikkeld met die vitamines, mineralen en antioxidanten in aangepaste dosis om aan de specifieke behoeften van de vijftigplusser te voldoen. De formule bevat ook ginseng van hoge kwaliteit en natuurlijk olijfextract.
Supradyn Vital

Reviews

Positieve ervaring
Voorheen gebruikte ik liposomale vitamine c en de combinatie met supradyn is een perfect aanvulling, door de extra magnesium, heel goed! Kunnen de vitamines ook liposomaal?
Weer fit!
Hoewel mijn gezondheid het niet toelaat om een heel actief leven te leiden, heb ik zeker het verschil gevoeld. Ik was een beetje aan mijn zetel gekluisterd maar de voorbije maand had ik echt zin om meer te bewegen en dat dankzij supradyn.Ik ga een nieuw doosje halen bij de apotheek, zo hoop ik mijn form te verbeteren. Heel erg bedankt Petra
10/11/2021
voelde mij er beter door, zeker bij werk
ik vond zeker als ik op het werk de vroegen had, en om 04u00 moest opstaan om te gaan werken, ik het gevoel had dat ik mij na de werk shift fitter voelde
10/11/2021
Geen verschil met/zonder deze tabletten.
Ik heb geen verschil gevoeld met de periode voor de inname, integendeel ik was héél moe en heb veel geslapen. Misschien toeval maar toch.
01/11/2022
Het zonnetje
Dit brengt het zonnetje in huis. Voel meer energie, minder snel moe. Kortom, een aanrader. Ik heb het voortaan steeds in huis. Een aanrader voor mensen die moe zijn, minder energie hebben of zich zwak voelen.
02/09/2022
Energie
Prachtig product die een surplus geeft aan je daglijkse dosis energie
01/09/2022
Het geeft een geweldige boost
Als je een bruistablet gebruikt smaakt het drankje naar appelsien. Je krijgt een boost en ik vind dat je het gevoel krijgt dat je een hele hoop werk kunt verzetten de vermoeidheid verdwijnt stilaan
05/08/2022
Was goed
Was lekker spaar voor nog eens deze maand kostelijk...koop nog
04/08/2022
Super product
Een aanrader ik zou het opnieuw kopen voel me beter na zo behandeling
04/08/2022
Supradine
Ik heb de bruistabletten kunnen testen, maar ik vind dat die nogal zwaar op de maag liggen. Voor mij zijn de vitamines in pilvorm beter te verteren.
02/08/2022
Vitamintjes
Ik neem deze dagelijks en mijn bloedwaarde is altijd super
01/08/2022
Helpt goed!
Ideale aanvulling voor de dag goed te Starten!
08/04/2022
Vitamines
Ik ben heel content met supradyn het vult mijn vitamines en mineralen aan die mijn lichaam niet voldoende uit mijn voeding haalt
11/03/2022
Supradyn
Gemakkelijk te nemen tabletje. Meer energie en in combinatie met gezondere voeding ook minder moe. Doosje dat je terug kan sluiten. Zou leuk zijn met bepaalde frisse geur. Aanrader.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord