Swiffer WetJet Reinigingsmiddel

4 5 0 6 6 Swiffer WetJet Reinigingsset geeft je een geweldige reiniging voor vrijwel iedere vloer in je huis. Met een uniek dubbele jetspray heeft dit innovatieve alles-in-één dweilsysteem de absorptie- en vasthoudtechnologie van Swiffer voor een krachtige reiniging. Het reinigingsmiddel maakt het vuil los en tilt het van de vloer, waarna het in het WetJet-doekje terechtkomt en daar vast blijft zitten.
Swiffer WetJet Reinigingsmiddel

Reviews

06/07/2023
Erg slecht product voor onze vloer
Bij gebruik is mijn hele vloer in strepen! Echt nog na 2 of 3 keer opnieuw over te gaan is het beter. Hier kan ik er in ieder geval niets goed over zeggen helaas.
05/04/2023
Doet wat moet
Product is zeer goed lost het vuil op en is na gebruik niet plakkerig, wordt boven op parket gebruikt en is streeploos. Handig te verwisselen in je wetjet systeem en zuinig in gebruik.
09/09/2022
De lente in huis
Ikzelfgebruik alleen dit product en mijn poetshulpgebruikt dit ook ik vind dit een goede uitvinding en zal dit aan iedereen aanraden!
30/08/2022
Goed voor kleine oppervlates
Ruikt zeer fris en reinigt met gemak de vuilste plekken van de vloer. Handig in gebruik, wel zuinig zijn met het product. Anders durft de vloer te kleven
16/03/2022
geweldig
heel handig, je klikt het in het apparaat en je kan beginnen.
11/02/2022
Vlug met een doekje
Dit maakt het nog gemakkelijker vlug een doekje er op en klaar is Kees!

Vraag & Antwoord

Laden...