Swiffer WetJet Startset

4,4 5 0 8 8 Swiffer WetJet Reinigingsset geeft je een geweldige reiniging voor vrijwel iedere vloer in je huis. Met een unieke dubbele jetspray heeft dit innovatieve alles-in-één dweilsysteem de absorptie- en vasthoudtechnologie van Swiffer voor een krachtige reiniging. Het reinigingsmiddel maakt het vuil los en tilt het van de vloer, waarna het in het WetJet-doekje terechtkomt en daar vast blijft zitten.
Swiffer WetJet Startset

Reviews

06/07/2023
Had er meer van verwacht...
Toen ik het voor de eerste keer gebruikte viel het al direct tegen, de vloer vol strepen was het 1ste wat tegen viel, ook de refill moet je kopen, je kan het met niets anders gebruiken van product. Hier wordt het in ieder geval niet gebruikt en staat diep in de berging ergens...
05/04/2023
Aangenaam in gebruik
Staat op bovenverdieping om tussenin eens de kamer opte frissen, in tegenstelling tot de vochtige doekjes is deze wedjet niet plakkerig nadien. Het systeem is handig te bedienen .
09/09/2022
Fantastisch
Ik ben gehandicapt en heb poetshulp 1dag in de week en de andere dagen probeer ik het zelf proper te houden vroeger was dit een hele klus maar sinds de opkomst van de Swifterbant wet jet is het veel gemakkelijker geworden even op een knopje drukken en opvegen en klaar is Kees!
30/08/2022
Goed voor tussendoor
Handig om kleine vlekken op te kuisen. Vooral het gemak waarmee de swiffer te hanteren is, is hierbij een zegen. Echter wel niet geschikt om echt mee te dweilen.
16/03/2022
aanrader
Het is een geweldige uitvinding, een ongelukje, geen probleem even sprayen en vegen en het is weg. Snel droog. Handig in gebruik.
12/03/2022
Is mijn man zijn favoriete speeltje. Is perfect voor het kuisen van kleine ruimtes of vlug opkuisen van een ongelukje zoals bv vloeistof of eten dat op de vloer valt. Vlug met de wet swiffer erover en het is weer proper. En het ruikt nog lekker ook
10/03/2022
Heel handig als je snel je vloer wilt opfrissen of bij ongelukjes. Zeker als je kleine kinderen hebt. Heel praktisch. Ik ben er heel tevreden mee.
11/02/2022
Vlug met de wet jet erover?
Ik ben er helemaal weg van .Zo gemakkelijk en vlug droog al mijn vrienden zijn er gek van de meeste hebben het ook aangeschaft en zijn zeer tevreden!

Vraag & Antwoord

Laden...