Lipton Hibiscus Cherryblossom

3,3 5 0 4 4 Een verrassend lekkere verfrissing, gemaakt van 100% natuurlijke ingrediënten en laag in suiker en calorieën, dat heb je soms gewoon even nodig! <ul> <li>Een verrassende nieuwe kijk op ijsthee op basis van kruidenthee</i> <li>Een verfrissende smaaksensatie met hibiscus en kersenbloesem</li> <li>Lipton herbal ice tea is van nature cafeïnevrij</li> <li>Smaakvoller dan water, maar laag in suiker en calorieën</li>
Lipton Hibiscus Cherryblossom

Reviews

27-06-2022
Wel oké
Je moet ervan houden. Het is niet mijn smaak.
30-09-2021
Je moet ervan houden
Deze smaak is te doen, maar je moet ervan houden. Ik ben niet een grote fan van deze smaak maar dat is persoonlijk.
11-06-2021
IceCold…
Wanneer je deze drinkt, ijskoud… is het zeer lekker! Enkel is het enorm wennen aan de zoete smaak van het product. Maar wat een verfrissende drank voor in de zomer! Heb alvast mijn dorstlesser gevonden op die warme dagen!
29-04-2021
Average product
The drink tastes average, I tried it once because of the pretty packaging. A plus is that the taste is not too sweet, suitable if you're just looking for a cure to quench your thirst.

Vraag & Antwoord

Laden...