Royal Club 0% Suiker Ginger Ale

4,9 5 0 7 7 Royal club ginger ale, de ultieme verfrissing voor elk moment van de dag. Het is de perfecte balans tussen zoet en bitter. Het heeft een heerlijke en toegankelijke smaak. <ul> <li>Uitgesproken volwassen fris met een herkenbare bite</li> <li>Net iets spannender dan gewoon fris</li> <li>Mix met Royal Club je eigen mocktail</li> <li>0% suiker</li> </ul>
Royal Club 0% Suiker Ginger Ale

Reviews

03-08-2022
Beter dan met suiker
Sinds ik deze heb geprobeerd, staat er geen andere meer in de koelkast.
02-08-2022
heerlijk
ik ben echt fan van ginger ale en dit is nog gezonder ook echt heel erg fijn
11-04-2022
Royal club
Heerlijke smaak niet alleen voor mannen bestemd ja is gezond zit geen alcohol in
14-03-2022
Heerlijk
Ik drink niet vaak prik. Maar dit moet ik in huis hebben. Perfecte ginger ale
02-10-2021
Lekker
heel lekker ginger Ale, ik ben fan van! ik pak nu deze altijd voor feestjes of gewoon thuis om te hebben. Zo ook heel lekker met deze ale coctails te maken - zonder meer suiker dan je moet hebben :)
26-05-2021
Refrescante
Super refrescante, de buen sabor. No lo habia probado antes y ahora es mi bebida preferida
08-12-2020
Lekker fris
Goede ginger Ale, fris van smaak goed zo te drinken maar ook heerlijk te mixen met bourbon of sudern comfort. Regelmatig acties samen met b.v. tonic ideaal om eens uit te proberen.

Vraag & Antwoord

Laden...