Colgate Max White Activated Charcoal Whitening Toothpaste

Colgate Max White Activated Charcoal Whitening Toothpaste

Reviews

14/09/2022
De beste witmakende tandpasta die ik ken
Ik vind dit de beste tandpasta die momenteel op de markt is. Wit makend en een zuivere mond en frisse adem!
14/09/2022
Voor de eerste keer gevoelige tanden
Ik heb nooit echt problemen gehad met mijn tanden, buiten dan het geler worden door de leeftijd en sigaretten. Na 5dagen deze tandpasta te gebruiken had ik last van warme en kouden zaken waardoor ik ben gestopt. Was niet een gevoeligheid, deed effectief pijn.
14/09/2022
Idéal pour des dents blanches
Je suis très satisfaite de bon résultat savait longtemps que je cherche un bon dentifrice avec un bon résultat à cœur terme enfin je l'ai trouvé grâce au teste
14/09/2022
Tanden zijn effectief witter.
Ze stralen meer en zijn effectief ook witter. De smaak vind ik persoonlijk heel goed want op sommige walg ik en dit heb ik bij deze niet. Ik ben benieuwd of er naast het witter zijn ook effectief minder tandplak is als ik naar de tandarts moet binnenkort.
Niet witter
Mijn tanden zijn er niet witter op geworden ondanks dat ik toch 2x per dag poetste
Not bad
Ik vond dat de tandpasta een aangename smaak had en een goed gevoel van frisheid gaf. Echter heb ik zelf niet echt het idee dat het veel helpt om je tanden witter te maken. Misschien bij anderen wel maar bij mij niet echt. Verder vind ik het zeker geen slechte tandpasta.
Un allié du quotidien
Super utile, un blanchissement visible et une haleine fraîche
Geweldig
Hij is goed, cleand heel goed mijn tanden en geeft me een aangename frisse mond
13/09/2022
Werkt effectief geen vieze smaak
Ik zou het iedereen aanraden zowel voor mensen met een zwakke tandvlees en mensen zonder direct resultaat na enkele keren te gebruiken
Helaas niet voor mij
Helaas niks voor mij. Ik werd erg misselijk van de erg specifieke smaak die voor mij te intens werd ervaren. Dit zorgde ervoor dat ik ook niet langdurig wou poetsen en dit ook niet als werkend kan beoordelen.
Colgate max White
Leuke verpakking. Frisse geur. Aangenaam frisse smaak in de mond. Fijne poets ervaring. Ook echt het gevoel dat de tanden zijn gepoetst.
13/09/2022
zag inderdaad effect vanaf nu altijd col
Colgate Max White Activated Charcoal Whitening Toothpaste. is voor mij de beste efectiefe werkende 100 procent resultaat baren tandpasta die je kan vinden
12/09/2022
Agréable dentifrice à conseiller
Agréable dentifrice qui laisse une sensation de fraicheur en bouche et ne laisse pas de trace
11/09/2022
Légère amélioration
J ai testé ce Dentifrice pendant 2 semaines. Il a bon goût, est plutôt agréable à utiliser, mais le blanchiment des dents promis ne st pas vraiment au rendez-vous. J ai vu une légère amélioration mais rien de concluant pour moi.
10/09/2022
Très bon produit
Très bon produit Utilisé par moi et ma fille de 11ans Ne pique pas Agréable Fraîcheur

Testersgallerij

Vraag & Antwoord