Reviews

Goedgekeurd tandpasta en borstel
Lekker fris en goeie pasta, beter als andere dat ik al gehad heb
Agréable
Dentifrice agréable pas trop mentholée, sensation de fraîcheur
Zeer goede tandpasta
Ben zeer tevreden, geen na rare smaak na gebruik.
Bon dentifrice
Le dentifrice est bien. Il n’a pas réellement changer quelque chose mais n’a rien empirer non plus. Bon goût et efficace.
Doet wat moet
Aangename frisse smaak wat geen uur blijft hangen. Makkelijke dop en makkelijk in gebruik.
02/12/2022
Le goût du produit n'est pas bon
Dans l'ensemble, le produit semble efficace et facile à utiliser. Par contre, son goût est vraiment très désagréable
Frisse en gezonde smaak
Heel fris gevoel, je hebt ook echt het gevoel dat je tanden proper zijn. Wel niet zo'n lange nasmaak van de munt
Texture légèrement crémeuse
Texture crémeuse sans écœurement manquerait peut-être un peu de fraîcheur
Colgate Total Classic
Zeer fris in de mond. Blijft ook een fris tot je iets eet of drinkt. Na het poetsen heb je hierdoor wel het gevoel alsof het echt goed gepoetst is. De pasta verdeeld goed in de mond en is aangenaam bij het poetsen.
Zachte tandpasta
De tandpasta rook al heel lekker bij het openen, hij was bij het eerste gebruik zeer verfrissend en pikte niet in mijn mond, dat heb ik wel vaker bij tandpasta. ik ben er best tevreden over en gebruik hem nu verder op.
Vieze smaak
Vieze smaak en maakt niet wit Wel handige dop Maar ik zou het nooit kopen
01/12/2022
goed van smaak en tanden minder gevoelig
ik geef het zeker een 8 ben er erg tevreden van betere adem en tanden mooier wit
01/12/2022
Werkt goed geeft een frisse adem
Werkt heel goed en doet wat het moet. Verzorgd de tanden en geeft een frisse adem
Clean en goed
Dit product doet wat het moet . Frisse smaak, getest en goedgekeurd. Ik mis wel een beetje het feit dat je nogal veel product moet gebruiken in vergelijking met andere tandpasta’s
01/12/2022
Fijne pasta, poetst goed schoon en fris
Het was fij dit product te mogen testen, wij zijn heel blij met het resultaat elke keer weer.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord