Garnier Bio Citroengras Detox Reinigingsgel

Garnier Bio Citroengras Detox Reinigingsgel

Reviews

18/01/2022
Aangename schuimende cleanser
Verwijderd vlot al het vuil en mogelijke makeup resten. Schuimt fijn en ruikt lekker Doet de huid wel droger aanvoelen na gebruik maar dit is waarschijnlijk omdat ik nogal warm water gebruik, hydrateren na het reinigen en je merkt er niets meer van
11/01/2022
Great facial wash
The smell is amazing, very fresh. The skin feels very clean after without any unwanted residue. After a few days of using I have had less problem skin and more of a fresh, dewey texture.
11/01/2022
Aangename geur en lichte geltextuur
De zeep voelt heel licht aan en geeft een fris gevoel tijdens het reinigen. De geur is heel aangenaam, zeker in de ochtend. Het product schuimt niet heel erg maar dat is een voordeel.
04/01/2022
Zuiver gevoel...
Bij gebruik van de reinigingsgel heb ik nadien een schoon zuiver gevoel van mijn huis en zie reeds na een paar dagen smorgens en 's avonds gebruik een verschil
24/12/2021
Gezichtsreiniger
Het is een aangenaam zacht product om aan te brengen Ruikt ook heel lekker Persoonlijk vind ik mijn huid zachter worden Voelt ook zacht de moment dat het op de huid is en wast nadien heel gemakkelijk af
Zachte reinigingsgel
Dit is een reinigingsgel met een vleugje vakantiegevoel. Ik gebruik het elke dag, zelfs als make-up reiniging en je huid blijft een fris gevoel hebben. Dit is een echte aanrader. Geen doekjes meer op basis van olie of een vette crème op je gezicht. Probeer de Garnier Bio Citroengras Detox Reinigingsgel en je wilt niets anders meer gebruiken. Na een week dagelijks gebruik voelt mijn gezicht al gladder aan en straalt de huid.
Frisse reinings gel
Een frisse en verrassende gel, s avonds na een lange dag met make-up aan. Gewoon een beetje aanbrengen goed laten schuimen zodat het kan in werken en met lauw water verwijderen. Je hebt een zachte gereinigde huid en voelt zacht aan
Recensie Citroengras reinigingsgel
Ik heb een gevoelige huid en ben daarom vaak terughoudend ivm het uitproberen van nieuwe soort skincare omdat ik dan vaak uitslag krijg. Dit was dus helemaal niet het geval bij deze reiningsgel! Het ruikt heerlijk naar citroengras en daardoor dacht ik dat het parfum irriterend zou werken op mijn huid maar dat was dus ook niet het geval. Na de eerste wasbeurt, voelde ik al een verschil. In tegenstelling tot andere reiniginsproducten die ik al heb gebruikt droogde dit mijn huid niet uit maar werkte het ook hydraterend. Het voelt ook heel fijn om op te doen en schuimt heerlijk!
Super product!
Ik vind het super product. Mijn huid voelt heel zacht en fris aan na gebruik. De geur is wel wat straf maar is niet zo vervelend. Ik ben in het algemeen heel tevreden met dit product en zou het zeker verder aanraden.
21/12/2021
Past niet bij mijn huid
Hoewel het product een aangename geur en textuur heeft, heb ik toch opgemerkt dat dit product helaas niet geschikt is voor mij. Ik krijg er zelfs wat acne van.
21/12/2021
Een must have in elke badkamer .
Reinigde en voede de huid optimaal . Voor jong en oud geschikt .
20/12/2021
verfrissend en reinigende gel.
Deze gel heeft een heel aangename en verfrissende geur. De geur van citroengras vind ik heel aangenaam en verfrissend. Na het afspoelen voelt de huid heel zacht aan en de geur van citroengras blijft hangen. Dit is echt een aanrader voor wie deze geur lekker vind.
20/12/2021
Zachte en heel fris ruikende reiniging !
Heel aangename en frisse geur, gemakkelijk in gebruik!
het ontdekken waard maar
fris en beloftevol, net zo gemakkelijk te gebruiken, laat soms sporen na in haargrens en wenbrauwen
19/12/2021
Lekker frisse gel.
Gebruiksaanwijzing op fles vermelden aub. Dit zou het gebruik vanaf eerste dag vergelakkelijken

Vraag & Antwoord

Laden...