Lancôme Idôle Eau de Parfum

4,5 5 0 4 4 Een unieke geur kan de tijdgeest vangen en een nieuw tijdperk inluiden, zoals Lancôme Idôle Eau de Parfum. Idôle breekt met traditionele conventies en wekt een geheel nieuwe levenshouding op. Laat je betoveren door zijn sensuele zuiverheid.
Lancôme Idôle Eau de Parfum

Reviews

14/12/2023
Parfum
Mijn favoriete geurtje op dit moment. Heel vrouwelijk en fris. De geur blijft heel lang zitten en is niet te sterk. Na een tijdje wordt de geur zelfs aangenamer. Zeker een aanrader!
22/10/2023
ruikt heel goed
Is een simpele lekkere geur die denk ik heel algemeen is voor iedereen. Het is een redelijk frisse en fruitige geur naar mijn mening. Wat wel kan verbeteren is dat bij mij de drukknop om de parfum te spuiten kapot is gegaan.
19/10/2023
Heerlijke geur
Heerlijke geur die lang blijft zitten en zeker aan de verwachting voldoet
15/09/2023
Idole olala
Ik heb deze een paar maand van mijn goeie vriendin mogen ontvangen. Ik gebruikte namelijk altijd parfums van merk Boss, ik had wel ook altijd eens paar samples van deze gehad maar durfde mijn favo geurtje niet te veranderen, uiteindelijk toch maar geprobeerd en kan het zeggen dat wauw had het eerder moeten proberen!! Het geur blijft heel lang hangen en ook al doe je ze in de was ruiken ze nog steeds heerlijk! Een heerlijk geurtje die niet te heftig is maar ook niet te lap. Geweldig!’n I love it

Vraag & Antwoord

Laden...