Lancôme La Vie Est Belle L’Eau de Parfum

5 5 0 3 3 Deze heerlijke Lancôme La Vie Est Belle L’Eau de Parfum is samengesteld met pure extracten van sambac jasmijn, oranjebloesem en patchouli. De topnoten zijn peer en bramen.
Lancôme La Vie Est Belle L’Eau de Parfum

Reviews

12/08/2023
waw, een blijvende favoriet !
Dit parfum ruikt zo heerlijk, echt, het is een zachte en aangename frisse geur. Dit parfum doet je dromen, doet je denken aan een lange avondwandeling na een warme zomerdag. Het is een parfum dat liefde uitstraalt, dat warmte en een goed karakter uitstraalt. Het is een parfum waar je blij van wordt, het schenkt je vertrouwen, het laat je stralen. Dit parfum heb ik nu al drie jaar, en ik blijf het gewoon aankopen, ik kan er niet meer van scheiden, dit is een parfum dat je voor jezelf koopt of dat je schenkt aan je geliefde, het is hèt liefdesparfum bij uitstek, het maakt je leven mooi !
10/08/2023
Heerlijk ruikend, vrouwelijk parfum!
Deze parfum is een toppertje, voor de vrouwen dat houden van een bloemig parfum. Het flesje heeft een simpele maar toch luxueuze uitstraling! De geur blijft zeker en vast de hele dag goed ruikbaar.
09/08/2023
Ruikt lekker
Deze geur ruikt lekker ,ik gebruik deze vooral in de zomer .de geur blijft lang bij mij

Vraag & Antwoord

Laden...