Milka Reep Karamel

4,7 5 0 6 6 Milka karamel is gemaakt van zachte melkchocolade met een smeuige karamelvulling. Laat je verrassen door de lekkere combinatie van de bekende Milka melkchocolade met vloeibare caramel. <li>Zachte melkchocolade <li>Met vloeibare caramelvulling <li>Hersluitbare verpakking
Milka Reep Karamel

Reviews

13/12/2023
Trop sucré
Je trouve le goût très bon mais malheureusement je trouve cela beaucoup trop sucré pour moi. Je le conseille pour les personnes qui aime le sucré
10/10/2023
Smakelijke chocolade met smeuïge karamel
Heel lekkere melkchocolade met een zachte smaak en een smeuïge vulling van karamel. Smelt direct in de mond! Ik kan er niet afblijven. Aan de zoete kant, maar niet té suikerachtig. Voor echte cacaoliefhebbers zal het wellicht te zoet zijn.
17/09/2023
Karamel op zijn best.
Even voorstellen mijn naam is Ivan. De chocolade van milka is voor mij de beste die er bestaat,na het proeven van de smaakcombienatie van chocolade en karamel was ik verloren. Om nog meer van deze lekkere chocolade te kunnen genieten moet je het met een lekker kopje koffie eens combineren. Je bent direct in hogere sfeeren wanneer je proeft van deze hemelse smaken. Ik ben zeker fan van deze lekkere milka chocolade.
04/09/2023
Suuuper lekker
Wat is deze chocolade toch lekker! Je moet wel oppassen want de karamel loopt er soms wel eens uit waardoor dit kan gaan plakken.
30/08/2023
Fantastische smaak
Mokka staat bekend om zijn heerlijke chocolade repen. Deze variant past ook echt in mijn top 3. De smaak karamel in combinatie van de chocolade is fantastisch
09/08/2023
Echt heerlijk!
Ik nam steeds de milka oreo tablet, maar die was er niet dus besloot deze te proberen. Nog geen minuut spijt van.is lekker smeuïg, zachte karamel,ik ben verkocht !

Vraag & Antwoord

Laden...