Zwitsal baby shampoo

4,7 5 0 32 32 Vindt jouw kleintje het ook zo vervelend als het weer tijd is om de haartjes te wassen? Zwitsal Shampoo maakt gebruik van een anti-prik formule die de oogjes niet irriteert. Daarnaast is deze shampoo mild voor de hoofdhuid. De shampoo van Zwitsal is dus perfect afgestemd op je baby. Zo zal je kindje nooit meer hoeven huilen tijdens het wassen van de haren en zal het leren dat haar wassen niet vervelend is.
Zwitsal baby shampoo

Reviews

03/12/2022
In love met de geur
Ik ben helemaal weg van de Zwitsal babygeur. Ik gebruik deze voor het uitwassen van make-up kwasten. De shampoo reinigt deze voldoende. Ik gebruik deze niet voor het wassen van haren. Ik vond dat deze shampoo mijn haren niet zacht maakte. In tegendeel voelde mijn haren eerder stug aan. Ik zou deze dan ook niet gebruiken voor baby- of kinderharen.
30/11/2022
Waar wacht je nog op?
Wij gebruiken deze shampoo al sinds mijn dochtertje een baby was. Nu is ze ondertussen al 5 jaar en nog steeds is deze shampoo onze faboriet! Prikt niet, haren blijven lang zacht en fris. Wat ook leuk is is de aangename geur!
11/11/2022
Zwitsal baby zeep
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zeer blij ben van deze zeep je hebt ook de mousse ma ben er echt blij van want je kan deze zeep voor vanalles gebruiken eigenlijk niet alleen voor baby'tjes goed... Ook voor volwassene en ook voor huisdieren zoals honden... Heb paar tattoos en met deze zeep kan je u tattoo's wassen zonder ontstekingen te krijgen is ook goed voor de intieme delen... Maar zoals ik al zei is ook goed voor huisdieren omdet die pH waarde niet hoog zijn is dit zowel voor puppies goed als voor volwassen honden. Dus deze zeep heeft heel wat voordelen en je kan ze voor vanalles gebruiken
02/11/2022
Geweldig
Geweldige geur, prikt niet in de oogjes en mijn zoontje ruikt een hele dag door lekker. De haartjes zijn lekker zacht en het schuimt goed! Wij gebruiken dit nu al 2 jaar en zijn znorme fan!
01/11/2022
Ruikt lekker
Ruikt zeer lekker en schuimt voldoende voor baby's ook voor peuters
31/10/2022
Heerlijk
Vanaf dat ze een week oud zijn te gebruiken, onze oudste dochter van 5 jaar gebruikt deze nog steeds. Werkt prima, prikt niet in de ogen en ruikt heeeeerlijk!
18/10/2022
Hemels fris
Ik heb zwitsal shampoo jaren gebruikt toen mijn kinderen baby waren en jong. Het is zo zacht van structuur ,totaal niet schadelijk en heel huidvriendelijk. Mijn kinderen hadden allemal een zeer gevoelige huid en door zwitsal werd er geen schade aan de huid gedaan en ze ruikte zo hemels lekker na hun badje...echte anrader kwa babyproducten
12/10/2022
Fan van Zwitsal
Al sinds ze nog baby was gebruiken we producten van Zwitsal. Nu is ze 3 jaar en nog steeds gebruiken we de shampoo van Zwitsal. Ruikt zalig, is zacht en prikt niet in de oogjes.
05/10/2022
Shampoo
Zachte shampoo, goed voor de huid en prikt niet in de ogen
04/10/2022
Zalige geur
Het is gemakkelijk in gebruik met het pompje.mijn kleinzonen zeggen dat het brandt in hun ogen.de geur van zwitsal vind ik lekker ruiken.
04/10/2022
Een blijvertje
De geur van baby. Na 4 kinderen blijft Zwitsal de mooiste geur hebben. Zacht voor de huid. En ook nu nog roept de geur zo veel herinneringen op.
02/10/2022
Pikt niet in de oogjes, gemakkelijk uit je haar te spoelen, ruikt echt super, en echt zacht haar.
01/10/2022
Prikt niet in de ogen... zoon reageerd er heel super op.... Zeker een aanrader , rieken heel goed...
29/09/2022
Zwitsal
Ruikt heel lekker en lang . Zacht voor babyvelletje. Ook voor mijn hond gebruik ik deze
28/09/2022
Zeer goede babyshampoo, prikt niet in de oogjes en wast makkelijk uit en ruikt ook nog een super goed! Zeker een aanrader :)

Testersgallerij

Vraag & Antwoord