LU Prince Koekjes Chocolade vulling

4,5 5 0 8 8 Prince Fourré : sinds 1927 het meest gegeten koekje in België! Beschikbaar in verschillende heerlijke smaken zoals choco, vanille, helemaal choco,…
LU Prince Koekjes Chocolade vulling

Reviews

28/06/2023
Een dubbel koekje met chocolade.
Deze klassieker is voor mij nog steeds één van mijn lievelingskoekjes. Je hoeft niet te kiezen tussen een koekje of chocolade. Je krijgt ze gewoon beide. Het is een super lekker dubbel koekje met kwaliteits chocolade ertussenin. Deze koekjes zijn dus ideaal voor de eeuwige twijfelaar.
03/12/2022
Chocoknapkoek
Mijn jongste dochter is zo verzot op deze koeken. Deze staan standaard in de kast. Lekker krokant met de chocolade vulling ertussen. Dat maakt het helemaal perfect.
18/10/2022
Lekker
Deze overheerlijke koekjes staan standaard in onze voorraadkast zowel ikzelf als de kinderen houden van deze koekjes et heerlijke chocolade vanbinnen in die wegsmelt op je tong. Krijgen we bezoek komen deze ook bij de koffie op tafel te staan
09/09/2022
Jeugdsentiment
Ik ken en eet deze koekjes al sinds mijn jeugd we kenden toen niets ander Ik kan er nog steeds van genieten en dat zie je wel aan mijn figuur,maar ja het moest maar zo lekker niet zijn!
22/10/2021
Koekje
Heerlijke koek,lekker krokant en vol van smaak. Mijn lieveling,chocolade,heerlijk. Kindjes zijn er ook dol op.
06/10/2021
Lekker van smaak
Deze koek is lekker van smaak en smaakt altijd bv bij een kopje koffie of als tussendoortje.
07/08/2021
Knapperig lekker
De prince koeken zijn knapperig en van smaak heel lekker,de vulling is van hoge kwaliteit. In de koffie gedopt is dit koekje hemels,de chocolade is een explosie van smaken in de mond.
07/07/2021
Super lekker
Super lekkere koekjes in goede prijs. Mijn kinderen eten ze heel graag

Vraag & Antwoord

Laden...