LU Wafel Chocolade

4 5 0 6 6 5 heerlijke Luikse wafels van LU, omhuld met de enige echte Côte d'Or Noir 70% chocolade.
LU Wafel Chocolade

Reviews

07/12/2022
Een klassieker
heel lekkere wafel met een jasje van chocolade, een ideale combinatie. handig om mee te nemen door de individuele verpakking. een aanrader voor iedereen!
28/10/2022
Lekker
Ben gek van chocolade maar de combinatie van wafel en deze intense chocolade eromheen is verrukkelijk lekker.... een echte aanrader als je gek bent van wafels en chocolade ik raad deze zeker en vast aan en smaakt lekker bij koffie
22/12/2021
wafels maken oud
De versie met côte dor chocolade smaakt precies een beetje muf. Ook is de chocolade geen meerwaard tov soortgelijke wafels
07/09/2021
lekker
Dit product valt erg mee, de wafels zijn apart verpakt en dus blijven ze lang vers.
06/08/2021
De luxe
Lekkere koekjes niet te hard niet te zacht met een vleugje chocolade gemakkelijk om mee te nemen apart verpakt mag iets groter dan dit formaat en bereid met melk en fondant chocolade
30/07/2021
2in1
Ik vond dat het een intense chocolade smaak had, dit komt dankzij de 70% côte d'or chocolade. Dit product is een mooie combinatie van 2 Belgische topproducten, namelijk de chocolade van Côte d'Or en de wafels van LU. Spijtig genoeg, waren de wafels te zoet naar mijn smaak. Minder suiker, aub!

Testersgallerij

Vraag & Antwoord