LU Tuc Original

5 5 0 8 8 Het vertrouwde krokante gezouten tuc koekje. Ideaal voor een feestje, tijdens de borrel of gewoon s avonds lekker op de bank. <lI>Ovengebakken <li>Lichte, luchtige, zoute crackers <li>Smakelijk en krokant
LU Tuc Original

Reviews

20/10/2023
top product
De Tuc koekjes zijn al van in de kindeetijd geliefd. Heerlijk van smaak en dan altijd als koek, tussendoortje, aperitief,.... Wij vinden ze heerlijk en er zijn smaken dus voor ieder wat wils. Mmmmm zalig.
25/09/2023
Tuc blijft tuc
Het was al een hele tijd geleden dat ik de koekjes tuc nog had gegeten. Nu ik deze opnieuw eens heb geproefd vind ik dat ze zeer lekker zijn,direct smelten in de mond en lekker zoutig smaken. Met andere woorden het koekje tuc heeft nog steeds niets van smaak ingeleverd. De kleur en de vorm zijn nog altijd dezelfde. Ik mag zeker wel zeggen dat het koekje Tuc nog even lekker is als in mijn kindertijd.
31/07/2023
Lekker!
Een klassieker die blijft scoren. Luchtig, lekker zout, de perfecte snack voor een kleine honger.
21/07/2023
Lekker
Blijft zowat mijn favoriet als het over Zoute snaks gaat!
17/07/2023
Super licht en lekker bros
Ik heb al meerdere smaken van tuc uitgeprobeerd en alhoewel de andere smaken best lekker zijn blijf ik de original nog altijd de beste vinden. Ze zijn lekker zacht maar toch ook krokant. Ik ben er gek op en kan er moeilijk afblijven.
07/07/2023
Deze is kei lekker, zeker de andere ook. Vind die gemakkelijk als tussen doortje. Gemakkelijk verpakt, nooit te fel zout. Mss alleen in hersluitbaren verpakking. Zijn zeker aan te raden
Sentiment
Hét koekje van mijn jeugd. Wij aten tucskes bijna dagelijks als snack als we uit school kwamen.
lekker knapperig en smaakvol
lekker knapperig koekje om als aperitief of als film snack te knabbelen. Enige nadeel is dat het vrij vettig aanvoeld aan de vingers

Vraag & Antwoord

Laden...