Garnier Fructis Compress droogshampoo coco

Garnier Fructis Compress droogshampoo coco

Reviews

03/01/2023
Leuk product
De geur is top. De kwaliteit is ook oke. Maar toch ziet mijn haar wit als je het product spuit op je haar. En dat terwijl erop staat dat het geen witte gloed nalaat. Voor de rest het het allemaal in orde. Je vettig haar is wel wel na het gebruiken. En je kan er heel de dag mee rond lopen.
02/01/2023
Très belle découverte
Adapte des shampoings sec j'ai été littéralement bluffée par ce produit. D'abord j'étais un peu sceptique sur l'odeur de coco qui n'est pas l'une de mes senteurs préférée mais la légèreté du parfum donne une bonne odeur de frais sans faire d'interaction avec mon parfum corporelle. L'efficacité de ce produit est juste incroyable, même avec des cheveux qui on graissés, qui se retrouvent tout plat et sans forme, j'ai retrouvé des cheveux légers et facile à coiffé. De plus son format mini est pratique pour le glisser dans son sac et faire une petite retouche dans la journée. Bref c'est devenus mon complice beauté.
02/01/2023
Top droogshampoo zonder residu.
Ik hou van de coco's geur die de droogshampoo heeft. Het ruikt heeft fris en je haar blijft er lang naar ruiken. De textuur van de droogshampoo is fijner dat die van andere droogshampoos die ik al gebruikt heb. Het is vochtiger waardoor er minder tot geen wit poeder op je haar ligt. Doordat ik donker bruin haar heb ben ik hier heel blij mee. Bij andere droogshampoos krijg ik het wit vaak moeilijk uit mijn haar. Dit is nu geen probleem. De droogshampoo creëert ook wat extra volume, wat fijn is doordat ik redelijk platte haren heb. Ik ben tevreden!
30/12/2022
Fantastisch product
Ruikt heel lekker, geeft geen witte schijn af, is makkelijk uit te borstelen, vettig gevoel is ook helemaal weg.
29/12/2022
Fijne droogshampo met een lekkere geur
Deze droogshampo voelt niet zwaar aan en heeft een hele lekkere geur. Fijn in gebruik.
29/12/2022
Een heerlijk lichte doorzichtige formule
De geur is heel subtiel aanwezig, zeker niet overheersend. Ik heb donker haar en het product laat geen residu achter wat heel fijn is want met andere droogshampoo's zie je dit vaak wel. Het flesje is compact en handig. Mijn haar is er mee opgefrist dus de droogshampoo doet wat deze moet doen. Een absolute aanrader!
Droogshampoo coco
Vind een goede droogshampoo. Gemakkelijk in gebruik en ruikt lekker. Ook fijn op je haren. Geen dikke massa die plakkerig is . In vergelijking met andere merken ben ik met deze zeker tevreden.
29/12/2022
Ik vond het een super handig product.
Misschien wel iets te klein Maar zo kon je hem meenemen in je handtas Dat was gemakkelijk. En zeer simpel in gebruik ook
28/12/2022
Ruikt goed
Ik heb de droogshampoo 3 keer geprobeerd op vet haar. De geur van de droogshampoo is heel goed, maar ik vind de werking niet zoals verwacht. Mijn haar zag er na het gebruik nog vettig uit. Dus voor vet haar is deze niet geschikt, na 3 maal te gebruiken is het flesje ook al half leeg. Wel goed voor haar in bepaalde vorm te krijgen; laat wit na als je het te dicht bij het haar gebruikt. Moeilijke om op het haaraanzet te sprayen, lotion zou beter zijn denk ik.
28/12/2022
Goed werkend product in leuke verpakking
Toen ik dit product voor het eerst zag , vond ik de verpakking aantrekkelijk. Leuke kleur en vormgeving. Ik heb dit getest en was blij met het resultaat. Het doet waarvoor het dient. 1 minpuntje. Op de fles staat er : tot 25 beurten. Maar ik denk dat ik er teveel gebruik. Want ik ga het geen 25 keer kunnen gebruiken.
Lekker fris gevoel
Verrassende ontdekking. Een... vloeibare droogshampoo! De resultaat heeft mij overtuigd: mijn haar is luchtig, zacht en voelt absoluut niet ruw zoals het dikwijls het geval is met droogshampoos in poedervorm. De geur is aangenaam maar misschien iets te aanwezig voor mensen die geen fan zijn van coco.
27/12/2022
aangename geur. doet wat het moet doen
een zeer aangename geur. ook is het haar zichtbaar fris.
27/12/2022
Je haar word er zacht van en ruikt fris.
Hele goede droogshampoo waar je haar niet droog maar zacht van word en heerlijk ruikt
Fantastisch
Ik vind het heel gemakkelijk in gebruik en vooral als je niet veel tijd hebt is dit een ideaal product.
27/12/2022
Allerbeste droogshampoo ooit !
Dit is echt een supergoede droogshampoo, de beste die ik ooit gebruikte. Ik vertel je meer : - Hippe fles, stevig en echt heel handig formaat, past in je handtas, dus makkelijk onderweg ! Dit formaat is voor mij de eerste keer dat ik dit zie, en ik vind het zo goed gevonden, nu neem ik die gewoon elke dag mee naar het werk, terwijl ik daar vroeger nooit aan dacht om die ongemakkelijk zware spuitbus mee te nemen in mijn tasje. - Mooie vrolijke kleuren op de cover, doet je denken aan de lente en frisheid. - Geen storende geur, zacht en fris, doet je verlangen naar de lente en de zomer - Heel gemakkelijk in gebruik, laat geen witte poeder , dus geen witte waas achter, je ziet het gewoon niet, en, voor mij heel belangrijk : ik krijg méér volume in mijn haar, net alsof het vers geföhnd is, mijn haar glanst en ruikt lekker en heeft extra volume, méér kan ik niet wensen, dat is echt super ! Nooit verwacht dat ik zoveel volume zou krijgen, daar ben ik echt blij mee ! TOPPRODUCT !!!

Testersgallerij

Vraag & Antwoord