Schwarzkopf Gliss Kur Liquid Silk Anti-Klitspray

4,5 5 0 4 4 Dof, breekbaar haar? Schwarzkopf Gliss Kur Liquid Silk Gloss Anti-Klitspray zorgt voor directe doorkambaarheid en glans. De anti-klitspray zorgt voor directe doorkambaarheid, zijdezacht haar en een natuurlijke glans. De spray bevat 89% ingrediënten van natuurlijke oorsprong.
Schwarzkopf Gliss Kur Liquid Silk Anti-Klitspray

Reviews

07/03/2024
Ruikt lekker
Mijn haar klit echt overdreven hard. Zelfs na conditioner. Daarom deze toegevoegd in mijn routine. De geur is zeer aangenaam. Maar mijn klitten waren niet weg. Enkel te gebruiken op de haarpunten, zeker niet op de haarwortel, want dan maakt het het haar vettig. Ookal heb je klitten vanaf de hoofdhuid.
05/04/2023
Onmisbaar
Zou dit niet meer kunnen missen gaat overal mee op reis, het zwembad en zeker onmisbaar in badkamer. Zowel op nat of droog haar. Zelf de kleinkinderen gebruiken het bij bezoekje want dan ruiken de haartjes lekker.
05/02/2023
zalig om lang haar te verzorgen
zorgt dat lange haren zonder problemen na het wassen geborsteld kunnen worden. Alsook is mijn lange haar er steviger van geworden.
03/02/2023
Goede geur
Deze spray gebruik ik zelf regelmatig nadat ik mijn haar heb gewassen. Ook voor mijn dochter van 3 jaar gebruik ik deze. Het ruikt super goed en blijft ook heel de dag goed ruiken. Het maakt het haar niet vet als je niet teveel gebruikt. Met een beetje heb je ook al genoeg.

Vraag & Antwoord

Laden...