Le Petit Marseillais Bio Oranjebloesem Douchecrème

Le Petit Marseillais Bio Oranjebloesem Douchecrème

Reviews

10-04-2024
Heerlijk
Wat een heerlijke verfrissende douchegel. Heerlijk zacht
09-04-2024
Biologisch, luxueus en verfrissend
Als liefhebber van natuurlijke verzorgingsproducten was ik erg nieuwsgierig naar Le Petit Marseillais Douche Crème Fleur d'Oranger Bio, en het heeft me zeker niet teleurgesteld! De romige textuur voelt luxueus aan op mijn huid en de subtiele geur van oranjebloesem is verfrissend zonder te overheersen, en het feit dat het biologisch is, maakt het alleen maar beter.
08-04-2024
Erg fijn
Een erg fijne douchegel met een heerlijke geur. Helaas toch nog wat jeuk door een droge huid maar minder dan ik meestal heb. Ook de verpakking is prima en van een fijn formaat.
02-04-2024
Fijn maar ruikt niet
Hij is erg fijn voor de huid en ruikt lekker. De geur blijft alleen niet hangen op de huid na gebruik en het verwijderd ook geen nare geurtjes.
02-04-2024
Schuimt goed en ruikt heerlijk!
Fijne douchegel die goed schuimt en lekker ruikt! Sinaasappel is mijn favoriete geur en hoewel de geur bij deze douchegel niet heel sterk is, is het toch aanwezig en dat geeft me 's ochtends meteen een vrolijke gevoel tijdens (en na) het douchen! Ik kende dit merk al wel maar had het nog niet eerder geprobeerd en ben erg blij dat ik deze geur mocht uitproberen: ik zal het zeker nu ook zelf gaan kopen!
01-04-2024
Zachte Verwennerij en Verfrissende Geur
Ik gebruik al een tijdje de douchegels van Le Petit Marseillais, en de oranjebloesem geur is een van mijn favorieten! Nu heeft het een zachte, milde douchecrèmeformule die zo prettig is voor mijn huid. Ook waren hun douchegels eerder meer vloeibaar, en ik hou meer van de nieuwe versie. Le Petit Marseillais Bio Oranjebloesem Douchecrème is zacht, droogt mijn huid niet uit en veroorzaakt geen irritatie. De geur is niet overheersend, maar ik kan hem goed ruiken. Ik kan het zeker aanbevelen!
01-04-2024
De douche créme is erg hydraterend en verzacht mijn huid. Het ruikt ook heel erg lekker. De geur is niet te zwaar en zelfs na het douche ruik je het nog op je huid. Ik gebruik de douche créme nu ongeveer een week en normaal zijn mijn ellebogen erg droog. Ik heb gemerkt dat dit niet meer het geval is na het gebruiken van dit product. Hierdoor raad ik het zeker aan voor mensen met een droge huid. Ik vind het ook erg fijn dat dit product biologisch is. Ik heb een gevoelige huid en deze douche crème irriteert niet, het laat de huid zacht en gevoed na het gebruik.
29-03-2024
Heerlijk product
Dit douche product is mij prima bevallen. Het heeft een heerlijk subtiele geur, die mij ook een beetje aan de sauna deed denken. De gel geeft juiste verhouding sop. Het voelt bij aanbrengen als een bodymelk. En hydrateert de huid goed, voelt lekker zacht aan na douchen. Twee kleinigheidje hoop op een volledige NL verpakking en een iets grotere inhoud (nu 250ml).
28-03-2024
Een lekkere geur en PH-neutraal !
Een heerlijke en bloemige geur. Daarbij is de geur blijvend maar niet overheersend. Tevens is het PH-neutraal wat erg fijn is voor de huid.
Fijn product
Fijn product is niet te dun of te dikke ruikt lekker en je kan lekker soppe
Heerlijke, zacht geurende douchecrème
Deze douchecrème heeft een frisse, citrusachtige geur en smeert heerlijk uit. Je hebt maar weinig nodig om je gehele lichaam mee te wassen, de crème schuimt goed en de geur blijft lang hangen. De verpakking heeft een iets wat ouderwetse look en de dop met een klepje om te openen, vind ik persoonlijk minder fijn. Ik gebruik liever douchecrèmes met een pompje, omdat dit gemakkelijker in gebruik is. Zeker met natte vingers is het klepje soms wat lastig te openen onder de douche.
28-03-2024
Heerlijk product. Ruik heerlijk.
Wat een heerlijk product. Ruikt lekker goed voor mijn huid.
Lekker ruiken
Lekker ruikende douchecrème. Ik krijg er een zachte huid van en droogt je huid niet uit.
27-03-2024
Mooie geur en fijn zacht
Deze douchecreme van Le Petit Marseillais ruikt heerlijk! De textuur is daarnaast erg prettig en mijn huid voelt goed en verzorgd na gebruik. Een fijne douchecreme die ik aan zou bevelen!
Ausgezeichnetes Gel
Mir gefiel der Geruch des Duschgels und die Konsistenz, es schäumt gut. Jetzt möchte ich es mit anderen Düften ausprobieren.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord