Sanex Expert Skin Health+ Extra Rich Cream douchecrème

Sanex Expert Skin Health+ Extra Rich Cream douchecrème

Reviews

01-12-2023
Goede douchecrème maar niets bijzonders
Een heerlijke volle creme! De geur is subtiel maar hij smeert lekker. Ik zeg een aanrader
25-11-2023
Prettig in gebruik, belofte niet waar
De douchecrème is prettig in gebruik en heeft een juiste structuur. Ik merk echter geen verschil dat de douchecrème extra voedend is.
Heerlijke zachte hydraterende gel
Het is een heerlijk ruikende gel/creme waar je weinig van nodig hebt. Het voelt als een extra laagje op je huid en de huid voelt zachter en minder droog aan. Ik ga hem zeker vaker gebruiken.
Fijne douchegel
Fijne douchegel, ruikt lekker en droogt de huid niet uit. Handzame verpakking ook.
Heerlijke rijke douche crème
Rijke douche crème die echt doet wat het beloofd. Niet agressief in geur of gebruik. Rijkelijk in schuim. Heerlijk.
Heel fijn product
Sopt je fijn in en spoelt ook makkelijk weg. Mijn huid is lekker zacht na het douchen
24-11-2023
Zachter dan zacht, meer niet
De douchecrème ruikt lekker en verspreid goed over het lichaam. Het product maakt mijn huid goed schoon. De fabrikant claimt intensieve hydratatie, dat merk ik niet op na het douchen, mijn huid is nog steeds heel trekkerig, maar mijn huid is wel super zacht! Zo zacht heb ik nog nooit bij een andere douchecrème bemerkt.
Fijne douchegel
Ik heb de douche creme nu een kleine week gebruikt en ben aangenaam verrast. Het rook een beetje als normale zeep, z'n zeep blokje dus was wel een beetje bang dat het dan ook zo stroef aan zou voelen na het aanbrengen, maar dit was niet het geval. Na het gebruiken en het afspoelen voelde mijn huid heerlijk zacht aan gedurende de dag en avond. Maakt mijn huid ook niet droog, dus ik raad het iedereen aan die niet houd van hele sterkte geuren, deze is zowat geurloos maar wel heel fijn.
23-11-2023
Goede verzorging, zacht voor de huid
De douchegel is zeer verzorgend en ondertussen toch zacht voor de huid. Met de weersveranderingen in de winter wordt mijn huid vaak droog, schilverig en geïrriteerd. Hier heb ik geen last van gehad sinds ik de douchegel gebruik. Ik vind de geur niet geweldig maar de andere effecten maakt dat dit geen probleem is voor mij!
23-11-2023
Betaalbare hydraterende douchegel
Fijne douchegel/creme met een aangename geur. Hydrateert wel goed maar voor mijn droge huid toch niet genoeg, na het douchen heb ik toch wat lotion nodig. Deze douchegel is vegan wat ook zeker een pluspunt is.
Prima Douch Creme
Het is een prima douchecrème. De geur is aangenaam en je hebt niet veel nodig om je hele lichaam te wassen. Mijn gevoelige huid kon de crème goed verdragen, wat ik niet kan zeggen van andere crèmes op de markt.
Geen verschil
De sanex voelt voedend onder de douche maar na het douchen voel het niet anders dan ander. Er zit geen geur aan
Fijne vegan douchecrème!
Een fijne voedende douchecrème, die de huid heerlijk zacht laat voelen! Vegan formule en door de zero waste ook nog eens goed voor het milieu! De geur is niet helemaal aan mij besteed, maar hé dat is persoonlijk! Voor de rest niks op aan te merken! Mooi product!
21-11-2023
Voedende douchecreme
Hele fijne douche crème die echt doet wat het beloofd. Het voedt echt je huid.
21-11-2023
Zachte goed schuimende douchecreme.
Zachte lekker ruikende douchecreme die je huid zacht houd na het douchen. Zeer tevreden over dit product

Testersgallerij

Vraag & Antwoord