Sanex Expert Skin Health+ Extra Rich Cream douchecrème

Sanex Expert Skin Health+ Extra Rich Cream douchecrème

Reviews

Voedende douchecrème
De Sanex Expert Skin Health+ Extra Rich Cream douchecrème is een voedende douchecrème. Mijn huid was erg droog de afgelopen weken. En deze test kan daarom goed uit! Na het eerste gebruik kon ik al merken dat mijn huid gevoed werd, en niet meer droog/geïrriteerd was.
Zachte douche creme
De Sanex douche is een heerlijke zachte douchecreme. Die ook nog eens heerlijk ruikt. Ik zou de docuhecreme zeker nog eens kopen
Niet geweldig
Ik had hoge hooo voor de rich cream maar waar ik bij meeste sanex niet reageer krijg ik van deze bultjes. Dus die gebruik ik niet meer. Geur was ook geen bonus
Hydrateert wel
Dit douchegel hydrateert wel, maar het ruikt bijna niet. Ik raad het mensen aan die van een douchegel zonder geur houden. Wat mij betreft geef ik de voorkeur aan een douchegel die effectief is qua hydratatie en geur heeft
Hydraterende douche crème
De douche crème heeft een aangename geur, geeft genoeg schuim en mijn huid voelt zacht en hydraterend voor een langere tijd. Perfect douche crème voor de droge winter maanden.
Heerlijk ruikende zachte douchecreme
De douche crème heeft een heerlijk frisse geur. Daarnaast is de douche crème erg zacht. Met insmeren, schuimt de crème goed, waardoor het eenvoudig verspreid kan worden.
Erg fijne verzorgende douchegel
Ik vind dit een fijne douchegel. De geur is lekker maar niet echt overheersend. Ook wordt mn huid erg zacht van de douchegel. Ook heb ik het gevoel dat deze douchegel je huid niet uitdroogt maar juist voed. Dus ik vind deze douchegel een echte aanrader.
Nice douchcreme
Nice douchecreme. Gentle lather and mild smell. I like that fact that it is not drying the skin which is the main factor for this winter. I sometime find difficulty in opening the lid. Overall a good one.
Een erg fijne douchegel
Een erg fijne douchegel voor mijn gevoelige huid. Het ruikt niet al te sterk. Mijn huid juikt niet na het gebruiken er van dus dat is ook een grote pluspunt.
17-11-2023
Niet een heel bijzonder douchegel
Het is een prima douchegel, maar niet anders dan andere. Heb niet het idee dat na een week dagelijks gebruik mijn huid minder droog is. Daarnaast vind ik de geur niet heel bijzonder of uitgesproken lekker ruiken. Al met al zou ik het zelf niet kopen.
Fijne douche gel.
Fijne douchegel. Blijf hem Zeker gebruiken, nu nog tekort om te zeggen of er echt verschil is.
Goed hydraterend product
Is een goede hydraterende creme voor de droge huid. Geen overheersende douchegel met parfum,maar een natuurlijk product.
Aanrader
Erg fijne douchegel. Voelt zacht voor de huid en heeft een aangename geur. De douchegel schuimt ook goed en de huid voelt zacht na gebruik.
17-11-2023
Goede verzorging zonder uit te drogen.
De douchecrème voelt echt heel goed aan op mijn huid! Het verzorgt mijn huid intensief zonder deze uit te drogen. Na het gebruik voelt mijn huid soepel en gehydrateerd aan. De subtiele geur is heerlijk en niet te overheersend. Aanrader voor wie op zoek is naar een douchecrème die de huid goed verzorgt en zijdezacht laat aanvoelen.
Super fijn
Extra verzorging voor je huid wie wil dat nu niet , daarom raad ik deze douchecreme aan, zachte textuur hele fijne geur die lang blijft hangen , ik zeg probeer het zelf uit en ervaar het zelfde

Testersgallerij

Vraag & Antwoord