Sanex BiomeProtect Hydrating

4,5 5 0 382 382 Deze hydraterende douchegel geeft je huid de hydratatie boost die ze nodig heeft om gezond aan te voelen. Met een geavanceerde formule die de slechte bacteriën bestrijdt en de goede bacteriën voedt, krijgt je huid een veerkrachtiger microbioom – onze natuurlijke eerste beschermlaag tegen externe agressors.

Reviews

16-05-2022
Het geeft een verfrissend gevoel
Het geeft een verfrissend gevoel en het goed de huid
16-05-2022
Sanex
Ik heb het gebruikt gedurende een week hydrateert goed!
15-05-2022
De douchelgel is heel zacht op mijn huid
De douchegel is heel zacht op mijn huid. Mijn huid is na gebruik dagen zacht en het ruikt lekker. Ik hoef niet veel product te gebruiken voor mijn lichaam. Ik vind dit een ideaal product voor mij. De fles gaat heel lang mee.
15-05-2022
Ouderwets goed product
Sanex is een vertrouwd product en ook de door mij geteste versie is weer prima. Neutraal van geur, maar je eigen parfum wordt niet verdrongen door de geur van je douchegel. Je voelt dat je huid gevoed is en heerlijk zacht en soepel aanvoelt. Een bodylotion heb je niet persé nodig, omdat de moisturizer al in de douchegel verwerkt is.
14-05-2022
Zacht en fijn in het gebruik
Fijn in het gebruik en zacht aan de huid je heb kleine beetjes nodig en is ook voor kleine kinderen raadzaam deze te gebruiken
14-05-2022
Ik maak geen filmpjes ik wil best testen
De sanex biomeprotect Hydrating was zeer fijn voor de huid je huid wordt er lekker zacht en schoon van en kwa gebruik zeer makkelijk en ruikt ook fris
Subtiele geur
Een douchegel met een subtiele en zachte geur die lekker schuimt en zacht aanvoelt op de huid.
Test Sanex Biomeprotect hydrating
Met het hele gezin 1 showergel daar is de sanex ideaal voor. Wij zijn een voor een zeer tevreden, schuimt lekker, ruikt goed niet overdreven. Precies goed. En makkelijk in gebruik.
Sanex BiomeProtect Hydrating
Deze douchegel is mij zeer goed bevallen. Het is een verzorgende en hydraterend product. Zacht voor de huid en niet te schuimend. Mijn man heeft het product ook geprobeerd en hij vond het te dikkig. Wanneer je het product gebruikt met een washand dan heb je dit niet. Zelf ben ik zeer tevreden en zal het Sanex BiomeProtect Hydrating opnieuw gaan kopen.
Sannex bioprtect
Je huid word er indd lekker zacht van en het ruikt ook heerlijk
13-05-2022
Hij ruikt lekker werkt zeer goed
Ik heb het product getest en hij ruikt heel lekker ook lekker om in te soppen echt een aan rader
13-05-2022
Zeer goed alledaags product.
Ik heb dit product twee weken lang elke dag gebruikt. Het schuimt goed en ruikt aangenaam en licht en als ik daarna niet hydrateerde, was mijn huid nog steeds prima en niet droog. Het liet me niet zo vochtinbrengend achter als een romigere douchebeurt, maar dat is prima voor elke dag.
Heerlijk fris
Heerlijk fris ruikend. Wanneer deze gebruikt wordt met een spons schuimt deze geweldig. Hij laat je huid heerlijk zacht voelen.
Sanex Top
Het is een fijne douche gel krijg er geen droge huid van
13-05-2022
Goed product wat zacht is voor mijn huid
Fijn product, wat de huid zachtmaakt, het droogt de huid niet uit, waar ik heel blij mee ben

Testersgallerij

Vraag & Antwoord