Rituals Handzeep Ritual of Karma

4,5 5 0 6 6 Transformeer je alledaagse routine van het wassen van je handen tot een betekenisvol moment. Deze handzeep van The Ritual of Karma, op basis van lotusbloem en witte thee, is pH-neutraal. Dit betekent dat de formule mild is voor de handen, maar wel grondig reinigt.
Rituals Handzeep Ritual of Karma

Reviews

20-02-2024
De beste geur van Rutuals
Die is mijn favoriete geur van Rituals. Het is niet te sterk dus mij huid wordt niet droog.
18-10-2023
luxurious
Ik hou van deze merk, ik heb heel veel producten van Rituals thuis, maar altijd (bijna) op korting, want ze zijn best duur. Maar in iedere geval, deze producten brengen lux gevoel in jouw thuis.
17-09-2023
Heerlijke handzeep
Deze handzeep ruikt heerlijk; lekker fris en zomers! De zeep maakt je handen lekker zacht en de geur blijft na het wassen ook ruime tijd op je handen aanwezig. Over het algemeen ben ik heel tevreden met de producten van Rituals, zo ook met deze handzeep. Enige minpunt is de prijs.. 11 euro voor een handzeep vind ik aardig prijzig. Om die reden geef ik hem liever cadeau dan dat ik hem regelmatig zelf aanschaf voor dagelijks gebruik. Nogmaals, de handzeep is heerlijk, jammer van de prijs.
11-09-2023
Heerlijke geur
De geur is super lekker! Gaat wel snel leeg er niet een doseer pompje op wat dan weer zonde is voor zo'n duur flesje
04-09-2023
Handzeep
Heerlijk geur en de handen worden lekker zacht. Echt een aanrader
24-08-2023
Super handzeep
Ik ben super fan van de Rituals, dus zo wat elk product bevalt mij. Dit product is super fijn en gaat lekker lang mee. Hij zit wel aan de iets prijzigere kant maar is het zeker waard!

Testersgallerij

Vraag & Antwoord