Sanex Expert Skin Health+ Extra Rich Cream douchecrème

Sanex Expert Skin Health+ Extra Rich Cream douchecrème

Reviews

17-11-2023
Fijne douche crème voor de droge huid.
Ik heb deze douche creme de afgelopen dagen getest en ik ben er erg tevreden over. De creme ruikt fris maar niet te sterk. Met behulp van een douche puff heb ik hem uitgesmeerd over mijn lichaam. Hierbij schuimt het lekker. Na het afspoelen voel je geen laagje op je huid maar je huid voelt wel verzorgd aan. Normaal gesproken krijg ik direct na het afdrogen al een trekkerig gevoel maar daar heb ik nu helemaal geen last van gehad.
17-11-2023
Lekkere geur,stevige structuur
Ik vind het lekker ruiken, ik moest er wel even aan wennen. De structuur is stevig en dat voelde eerst wat gekkigheid, maar ik merk na meerdere keren gebruik dat dat er juist voor zorgt dat het intrekt en hydrateert. Echt een fijne gel die werkelijk doet wat hij zegt!
16-11-2023
Zachte douchecreme voor je huid
Lekkere douchecreme met neutrale geur die zacht is voor de huid.
Rijke douchecreme
Top! Ik houd echt van rijke douchecremes in de koudere maanden van het jaar omdat ik dan een ontzettend droge huid heb. Deze douchecreme voedt mijn huid en droogt deze niet uit. Dus dat is de grootste pro! Daarnaast schuimt het fijn en heeft het een milde geur. Aanrader voor de gevoelige huid
16-11-2023
Fijne douchegel en doet zijn werking
Fijne douchegel, doet zijn werking. Zeker extra rich
Great product!
Great fragrance, texture, you only need to use a little bit to be clean and for your skin to be soft
Verzorgend voor de huid
Sinds een aantal dagen gebruik ik deze Sanex Exper douchecreme voor mijn gevoelige huid. Bij het aanbrengen van de crème op mijn huid merkte ik direct hoe zacht mijn huid er van werd. Ik vond de geur wel wat mannelijk en ik vond het jammer dan de crème niet lekker schuimt. Gelukkig smeert deze wel makkelijk uit over de huid. Voor mij in de wintermaanden geen schale huid meer.
Fijne douchegel
Ik heb de douchegel mogen proberen. Ik vind alleen de geur wat onprettig. Hij schuimd mooi met inzepen. De huid voeld zacht aan na afloop. Ik vind het ook goed te gebuiken bij exceem. Het prikt niet.
16-11-2023
Het was goed, maar niet geweldig
Ik vond de geur lekker, en het schuimt goed, maar ik heb niet het gevoel dat het helemaal hydrateert. Mijn huid is vrij droog en zichtbaar niet gehydrateerd.
Fijne shampoo
Fijne shampoo, voelt lekker op de huid en smeert fijn. Voel me na het gebruik ervan ook erg fris
Goed product
Goed product, zacht voor de huid en geen reactie gehad op de gevoelige huid. Voor een acceptabele prijs zou ik hem weer kopen
Heerlijk
Een heerlijke, goed verzorgende douchegel. Mijn huid voelt na gebruik zacht en fris aan.
16-11-2023
Douchen voor de gevoelige huid
De Sanex Expert Skin Health+ Extra Rich Cream douchecrème is een uitstekende keuze voor wie een droge huid heeft. Het is verrijkt met natuurlijke vochtinbrengers die de huid intensief hydrateren en voeden. Na gebruik voelt de huid zacht, soepel en comfortabel aan. De crème heeft een subtiele, aangename geur en schuimt goed. Het is ook dermatologisch getest en vrij van kleurstoffen en zeep, wat het geschikt maakt voor de gevoelige huid. De prijs is redelijk en de verpakking is handig en hygiënisch. Over het geheel genomen, een geweldig product voor dagelijks gebruik.
Fijne wasgel
Fijne wasgel die lekker dik is en goed schuimt. Voedt de huis ook goed!
15-11-2023
Heerlijke rijke crème
Erg fijne douche crème voor de droge huid, fijne textuur en smeert goed uit. De crème voelt erg rijk aan, en voelt goed aan op de huid, na afloop geen irritaties en mijn huid voelt gevoed en zacht aan.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord