Cesar Classics kip vlootje 300g

4,1 5 0 7 7 Voor honden tot, 10 kg. Terrine. Kip.
Cesar Classics kip vlootje 300g

Reviews

20/07/2022
Cesar
Ons hondje lust het wel,maar verkoiest vers eten(vlees) ,wel makkelijk mee te nemen op reis e.d
11/02/2022
Gezonde voeding
Vind heel goed deze cesar voeding voor honden. Mijn hond eet dat graag.
23/12/2021
Ceasar
Ik geef een mix van droogvoer gemengd met natvoer... en als het aan de hond ligt... altijd maar mix met Ceasar. Dat eet hij het liefst + zijn etensbakje is altijd vlug leeg! En alles wat de hond nodig heeft zit erin! Van een ander soort natvoer kreeg hij diarree... maar sinds ik deze gebruik is zijn stoelgang stukken beter geworden! Moest een hond kunnen kiezen... ze kozen enkel en alleen hiervoor😊
22/12/2021
prijs/kwaliteit
Over het voer valt niet te discuteren, dat is echt van topkwaliteit. Dat ruik je meteen na het openen van de verpakking. Echter loopt de kostprijs per portie snel op
05/10/2021
Lekkernij
Mijn hond smult hiervan, en ze is een moeilijke eter. Toch heeft ze een voorkeur voor de Cesar vlootjes. We dienen haar wel enkel het helft van een vlootje, anders nemen de kilo's op. Hierdoor gooien we wel altijd een halve vlootje weg, en dit is pure verspilling. Ik zou graag hebben dat er de mogelijkheid was, om een kleiner vlootje te kopen voor kleinere honden.
17/09/2021
Cesar
Gemakkelijke verpakking voor kleine hondjes. Gemakkelijk om mee te nemen ,geen bordje of potje nodig. Nemen we mee op reis. Zou een dekseltje mogen bevatten die terug dicht kan.
07/08/2021
Lekker voor je viervoeter
Zeer goed valt in de smaak van mijn hondbevat kleinestukjes vlees en groenten zoals hij dat wil de inhoud is de juiste maat voor een maaltijd ik zou dit zeker aanraden opent gemakkelijk

Vraag & Antwoord

Laden...