Hill’s Science Plan Perfect Digestion Medium Puppyvoer met Kip en bruine Rijst

Hill’s Science Plan Perfect Digestion Medium Puppyvoer met Kip en bruine Rijst

Reviews

02/12/2022
Super!
Heel goede en kleine brokjes perfect voor mijn pups, hun stoelgang was ook vele vaster!
02/12/2022
Lekkere brokken
Mijn hond vond het heel lekker. Verteerde ook goed. Had geen problemen om haar korrels in 1 keer op te eten. Zijn wel wat aan de kleine kant voor een labrador maar voor andere kleine honden is dit zeker perfect.
01/12/2022
Science Plan Perfect Digestion puppy
De pup heeft geen probleem gehad met de overschakeling naar de voeding van Science Plan. De korrels waren kleiner dan de vorige voeding van Eukanuba. Hierdoor merkte ik wel dat de pup de korrels rapper binnen schrokte dan de grotere korrels.
27/11/2022
Toppertje
Honden eten het beide super graag zijn net jaar geworden en rommelen met hun kom smorgens en savonds voor eten
26/11/2022
Testen van puppy eten
Het product was uitnodigend om te proberen. Was ook vooral dat het een goed merk is. De brokken waren niet te groot. momenteel niks op aan te merken . Ik raad het zeker aan .
22/11/2022
hills
onze honden eten het heel graag erg tevreden er over ze zien er ook mooi uit
19/11/2022
Zeer handige zak, meer??
De zak met zip is zeer slim gevonden en zeer praktisch, hij is ook van een normale omvang gezien het gewicht. Overige is zeer moeilijk in te schatten. Ik heb een cocker spaniel en tot nu toe altijd voeding op basis van vis gegeven. Vis is namelijke !(blijkbaar) beter voor de vacht en glans. Met kip is het zeer moeilijk in te schatten. Omschakeling was in ieder geval niet gemakkelijk met veel diaree. Ik probeer niet verder.
19/11/2022
Hills eten
Ik moet eerlijk zeggen dat dit goed eten is voor honden wij hebben 3 honden en alle 3 vinden ze het kwa smaak zeer lekker, nu onze Franse bullie van 9maand kan dit eten niet bedragen hij krijgt daar namelijk de diaree van dus ik raad het niet aan voor honden met gevoelige maag en darmen... Nu onze andere 2 honden verdragen dit eten zeer goed onze Stafford van 14 jaar en onze Franse bullie van 3 maand... Oké ja het is puppie eten maar als ik het neer zet voor die 2 puppies Franse bullie dan gaat de Stafford van 14 jaar met hun eten lopen dus meng ik een deel onder haar eten en dan blijft ze van het bakje van de puppies vanaf... Dus ik raad dit zeker aan om te kopen
18/11/2022
Parfait
Croquettes bien adaptées aux chiots Odeur agréable. Mon chiot a bien aimé dès le début les croquettes

Testersgallerij

Vraag & Antwoord