HILL’S SCIENCE PLAN Large Breed Puppyvoer met Kip

HILL’S SCIENCE PLAN Large Breed Puppyvoer met Kip

Reviews

24/01/2023
Gezonde voeding goed voor de maag
Mijn golden retriever puppy had van zijn normale voeding een minder goede ontlasting. Na het overschakelen naar deze voeding werd zijn ontlasting beter. Hij had minder de neiging om gras te eten. Hij bleef ook mooi verder groeien. De brokken waren ook heel lekker en ook perfect van formaat.
12/01/2023
Hill.•s dierenvoeding voor puppy
Vlad geniet elke maaltijd. Een maaltijd op maat voor mijn puppy. Geen brokje laat hij over, gewoon overheerlijk. Lekkere verse brokjes. Elke dag meer energie, zeer mooie vacht en gezonde tanden.
04/01/2023
Perfect voor een pup
Grote is perfect voor een pup. Onze hond eet het graag. Wel de eerste paar porties mengen met die dat hij gewoon is.
22/12/2022
Geweldig!
onze hond vind het heerlijk! hij laat minder windjes en zijn stoelgang is mooi vast nu we zijn omgeschakeld naar Hills. Dankjewel!
22/12/2022
Smullen
Mijn hond is er zot van hij was dizrect verkocht aan de brokken. Ze zijn gezond, de verpakking is makkelijk hersluitbaar. Geen negatieve opmerkingen. Ik zou ze zeker aanraden !!
21/12/2022
Een aanrader! Op alle vlak.
Sinds dat ons Golden Retriever van 6maanden deze test, blinkt haar vacht echt. Ze eet haar brokjes wel hel snel op. Misschien te snel zelfs. Bij haar vorige Royal Canin, bleven ze soms liggen. Het enige minpuntje is dat ze nu wel veel windjes laat. Na twee weken proberen, heeft ze vaste ontlasting. We zullen die waarschijnlijk verder kopen.
Hills Puppy
Onze puppy doet het goed op dit voer. Hij eet er zeer smakelijk van en groeit mooi. Vacht blinkt mooi.
Home tester clun
Mijn puppy van 5 maanden vindt het duidelijk overheerlijk.
Blije hond
Mijn hond eet supergraag de korrels van Hills, hij is voldaan en ze gaan vlot binnen. De korrels zijn kleiner en platter waardoor hij ze gemakkelijk kan opeten. Ik raad dit product zeker aan!
Goed product
Men puppy is dol op het eten. En reageert er super op! Ben blij dat we het toch getest hebben.
Puppy brokjes Hille met kip
De hondjes hebben gesmuld van de brokjes ze waren er goed gevuld mee wat bewijst dat het kwalitatieve goed voer is ik ben ook van plan om in de toekomst zeker deze brokken aan te kopen dank dat we mochten testen
Hill’s puppy brokjes
Product is oké in begin goed gegeten mengeling van deze en haar gewoonlijke maar sedert deze morgen wat gegeten maar geen interesse meer in geen idee waarom misschien voor anderen een goede brok maar wij zouden deze niet meer geven
27/06/2023
Hills
Mooiere vacht en minder geurende stoelgang. Hond gelukkiger
07/04/2023
al jaren dé vaste voeding
Ik geef al jaren dit merk aan mijn hond, zowel voor de puppy als voor de volwassen hond. Deze voeding is zuinig in verbruik, de hond is vlug verzadigd, ze is zeer goed verteerbaar en door deze voeding is de stoelgang vast en minder frequent, dat is ook mooi meegenomen ! De brokjes zijn redelijk hard, hierdoor heeft tandplak geen kans en blijven de tanden van de hond gezond, een heel groot voordeel dus ! Deze voeding kan ik uit volle overtuiging aan elke hondenbezitter aanraden !

Testersgallerij

Vraag & Antwoord