Hill’s Science Plan Perfect Weight & Active Mobility Large Breed Adult Hondenvoer met Kip

Reviews

06/01/2023
Perfect
Heb deze ontvangen om te testen heb deze getest en de hond is er dol op hij blijft mooi op gewicht en is actiever dan ooit zeker een aanrader en een feest voor jouw hond
03/01/2023
Wordt goed gegeten door labrador Lowie
In het begin gemengd met zijn toenmalige voeding. Eerst twijfelachtig, maar daarna goed gegeten
26/11/2022
Smakelijke brokjes
Bentley vond het Hills hondenvoer zeer lekker,altijd meteen hele kom leeg,wat soms bij zijn andere korrels niet het geval is. Ik heb ook de indruk dat zijn vacht meer glanst ,net voor jij de korrels teste had Bentley last van hotspots ,deze zijn niet teruggekeerd,weet nu niet of het aan de korrels lag of niet. In ieder geval zijn deze korrels een aanrader !
24/11/2022
Nieuwe favoriet van mijn hond
Mijn hond is sinds ze puppy was altijd een moeilijke eter geweest dus was ik best wel benieuwd of ze deze brokken lekker zou vinden en haar dagelijkse dosis zou opeten. Dit lukte in het verleden niet altijd. Wij zijn aangenaam verrast iedere dag zijn de brokjes op en komt er zelf extra vragen. Wat ons betreft een dikke aanrader.
22/11/2022
Ruikt heerlijk en word gesmaakt
Normaliter wilt mijn hond nooit ander voer proberen, maar bij deze ging die met veel plezier naar zijn kommetje. Het voer wordt gesmaakt en ik ben overtuigd om om te schakelen naar dit merk.
22/11/2022
Hele goede hondenbrokken
Ik heb een hond die heel moeilijk brokken eet en heb er al verschillende geprobeerd. Deze brokken vond ze meteen heel lekker en eet ze veel gemakkelijker . Ik zou dit product zeker aanbevelen.
21/11/2022
Perfect weight > geen gewichtsverlies
Ik heb dit product getest bij mijn 2 honden, border collies van 4 jaar oud. Beide honden vonden het voer zeer lekker. Hun kom werd altijd onmiddellijk leeg gegeten. Hailey is echter een gesteriliseerde teef met overgewicht. Hoewel deze voeding ‘perfect weight’ aangeeft, is Hailey 2 kg aangekomen met deze voeding. Lau, met normaal gewicht, is eveneens 1 kg aangekomen. Voor Hailey gaan we dus opnieuw overschakelen naar haar vorige voeding zodat ze ook op een normaal gewicht kan komen. Voor Kai kan het zijn dat ik in de toekomst deze voeding opnieuw aanschaf.
21/11/2022
Hill´s
Hond was er verlekkerd op. Een aangename geur, praktische zak.
20/11/2022
Kwaliteit top!
Je ziet je huisdier gewoon veranderen met deze voeding. Zijn vacht glanst meer, hij is actiever, speelser en hij eet de brokjes heel graag. Je merkt dat dit kwalitatieve voeding is. Een pluim voor de ontwerper van de verpakking, gemakkelijk en innovatief!
19/11/2022
super product
super product om te testen zeker een aanrader om dit product te kopen hondjes vonden super lekker een eetbakjes telkens leeg onmogelijke om foto te nemen met de hondjes als ze aan eten waren .
Smullen maar
De honden vonden het super lekker eten. Natuurlijk gemengt met het voer die ze vooraf aten. Soms eens zuiver maar ook wel eens met natvoer. Product zou ik wel aanbevelen het valt wel in een hoger prijsklasse…
Zeer tevreden hond
Ik en vooral mijn hond zijn heel tevreden met deze korrels van Hill's. Mijn hond Manon is 5 jaar en heeft nogal een eetdrang en nooit genoeg. Nu heb ik gedurende 2 weken deze korrels gegeven en merk ik dat zij meer voldaan is. De korrels blijven super krokant dankzij de sluiting op de zak. Ik en vooral Manon zijn superblij en raden deze voeding sterk aan.
Zeer lekker
Mijn hond is een kieskeur maar deze brokken lust ze wel ook mijn katten pikken een brokje Lyca glanst veel meer en goed actief

Testersgallerij

Vraag & Antwoord