Hill’s Science Plan Dog Small & Mini Adult Mousse Mature

Hill’s Science Plan Dog Small & Mini Adult Mousse Mature

Reviews

08/01/2024
Hond vindt het geweldig!
De geur is echt vies maar bailey vindt het geweldig! Ze is al wat ouder en heel kieskeurig maar dit ging heel goed binnen bij haar. Heeft sinds ze deze mousse krijgt minder last van haar darmpjes en ze ziet er wel een beetje gelukkiger uit nu.
03/01/2024
Lekker en zacht maar grijze randen
Hond vindt het even lekker als ander voer, maar soms zitten er grijze plekken in de mousse. Eerste potje dacht ik dat niet goed meer was maar had het bij zo goed als alle potjes dus is iets wat gewoon erbij hoort. Hond wel soms wat platter in de namiddag maar zijn ochtendkakjes altijd mooi vast nu met dit eten. Mousse is wel wat plakkerig dus niet altijd even handig. Mengt goed met brokjes.
02/01/2024
Zeer goede voeding
Getest voor een Italiaans windhondje van ongeveer 8kg. Hij heeft een zeer gevoelige maag en dit uit zich zeer snel bij het eten. Bij het starten van dit product was het meteen met veel smaak opgegeten. Dagelijks als voeding gegeven bovenop de droge brokken. Beviel zeer goed. Geen enkel probleem ondervonden met de vertering. Hondje at het makkelijk ben smakelijk op. Ik kan dit product zeker aanbevelen
21/12/2023
lekker hondenvoer van hill's
Het was lang geleden dat we nog eens zo smakelijk gegeten hebben. Zelfs de hond vondt het best ok. (Lol) Hij heeft gesmikkelt alsof het een lust was. We zijn zeer tevreden over hill's mouse mature. Een aanrader. Enkel de prijs is wat aan de hoge kant maar je krijgt er wel kwaliteit voor in de plaats. Als het aan de hond lag kocht ie Gils mouse mature. Zelfs de kinderen vinden het heel lekker.
16/12/2023
Hills science dog food
Wij hebben 8 honden en sommige waren er verzot op maar sommige wouden het totaal niet .
15/12/2023
Zalig natvoer
Onze chihuahua Jos is er helemaal wild van. Hij is nochthans een kieskeurige eter, maar dit natvoer van Hill’s vind hij heerlijk.
15/12/2023
Perfecte voeding
Wat een leuke campagne was dit. Onze hondjes vinden alles super lekker!
02/02/2024
Kody is er zot van
Super lekker, iets te klein voor mijn dwergkees. Ik vind het een kleine portie. Alsook zijn ‘zakjes’ makkelijker hanteerbaarder.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord