HILL’S SCIENCE PLAN Adult Kattenvoer met Kip

HILL’S SCIENCE PLAN Adult Kattenvoer met Kip

Reviews

08/12/2022
Kit bite
Kattevoer was voor de Kat heerlijk geen rotzooi echte stuk voer in mijn Kat hele kom leeg Goede kwaliteit en niet duur heb de voer aangepast omdat ik er zo tevreden was. Raad het aan iedereen aan
04/12/2022
Smakkelijk
Ik wist niet wat te verwachte men katjes zijn zeer kieskeurig op eten, maar hier hebben ze echt goed en met smaak van gegeten. Ze hebben niets liever. Ze blijven actief en op gewicht. Perfect gewoon.
03/12/2022
tevreden katten
Ik heb 2 katten die dit product getest hebben. Ze zijn redelijk kieskeurig; niet lekker? Dan eten we dit niet op! Dus toen ik hun voor de eerste keer deze korrels gaf was het meteen duidelijk dat dit in de smaak viel. Beiden aten met gulzigheid van hun korreltjes. Dus de test was meer dan geslaagd! Tevreden katten in huis
01/12/2022
De kat vind de brokjes super lekker Elke dag even enthousiast
30/11/2022
Smokey houdt ervan
Mijn kater vond de brokjes heerlijk, hij heeft alles opgegeten, geen kruimeltje bleef achter
25/11/2022
Poes eet brokjes
Goed product mijn kat is er verzot op ze komt steeds als ik ze roep en haar bakje is altijd uit gegeten goede verpakking ideale grote de brokjes zeer sterk aanrader ik koop dit product
24/11/2022
Gestrest en zeker goedgekeurd
Mijn Charlotte is een moeilijke eter maar de brokjes van Hills kwamen aan en haar laten proeven en tot mijn verbazing was ze er direct dol op was ik gelukkig eindelijk iets wat ze graag eet
24/11/2022
Ruby en Roos
Mijn poezen waarderen deze voeding enorm, de zak was al opengebeten vooralleer ik ze het hen voorzette. Ik had dit nog nooit uitgeprobeerd, maar ik merk dat ze het supergraag eten! Ondertussen heb ik reeds een nieuwe zak aangekocht.
21/11/2022
sensationeel
M𝚊 𝚙𝚎𝚝𝚒𝚝𝚎 𝙺𝚒𝚝𝚝𝚢 𝚊 𝚏𝚊𝚒𝚝 𝚞𝚗𝚎 𝚋𝚎𝚕𝚕𝚎 𝚍𝚎́𝚌𝚘𝚞𝚟𝚎𝚛𝚝𝚎 𝚍𝚎̀𝚜 𝚚𝚞'𝚎𝚕𝚕𝚎 𝚟𝚘𝚒𝚝 𝚕𝚎 𝚙𝚊𝚚𝚞𝚎𝚝 𝚍𝚎 𝚌𝚛𝚘𝚚𝚞𝚎𝚝𝚝𝚎, 𝚎𝚕𝚕𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚛𝚝 𝚊̀ 𝚜𝚊 𝚐𝚊𝚖𝚎𝚕𝚕𝚎 𝚎𝚝 𝚊𝚝𝚝𝚎𝚗𝚍 𝚚𝚞𝚎 𝚓𝚎 𝚕𝚞𝚒 𝚜𝚎𝚛𝚟𝚎, 𝚎𝚕𝚕𝚎 𝚕𝚎𝚜 𝚍𝚒𝚐𝚎̀𝚛𝚎 𝚋𝚒𝚎𝚗, 𝚎𝚕𝚕𝚎 𝚊 𝚞𝚗 𝚙𝚕𝚞𝚜 𝚋𝚎𝚊𝚞 𝚙𝚘𝚒𝚕 𝚍𝚎𝚙𝚞𝚒𝚜 𝚚𝚞'𝚎𝚕𝚕𝚎 𝚖𝚊𝚗𝚐𝚎 𝚌𝚘𝚖𝚖𝚎 𝚟𝚘𝚞𝚜 𝚙𝚘𝚞𝚟𝚎𝚣 𝚌𝚘𝚗𝚜𝚝𝚊𝚝𝚎𝚛 𝚍𝚊𝚗𝚜 𝚕𝚊 𝚟𝚒𝚍𝚎́𝚘, 𝚎𝚕𝚕𝚎 𝚊𝚒𝚖𝚎 𝚟𝚛𝚊𝚒𝚖𝚎𝚗𝚝 𝚋𝚒𝚎𝚗, 𝚓𝚎 𝚜𝚞𝚒𝚜 𝚛𝚊𝚟𝚒𝚎 𝚍𝚎 𝚌𝚎𝚝𝚝𝚎 𝚋𝚎𝚕𝚕𝚎 𝚍𝚎́𝚌𝚘𝚞𝚟𝚎𝚛𝚝𝚎 𝚙𝚘𝚞𝚛 𝚖𝚘𝚗 𝚙𝚎𝚝𝚒𝚝 𝚋𝚎́𝚋𝚎́ .
20/11/2022
Toppertje!
Je merkt direct dat dit kwalitatieve voeding is. Onze kat is veel actiever, haar vacht glanst mooier en ze eet de brokjes super graag. Je ziet haar gezondheid gewoon verbeteren.
Lekker
Goed en kleine brokjes mijn kat vind lekker ook al was de smaak van kip , normaal eet zei alleen ma vis en niks anders en nu wel
Hills droge kattenvoeding
Mijn kat heeft voor het eerst de kattenvoeding van hills mogen proeven. Ik kan alleen maar positief zijn over het product, want mijn kat is er gek op. De geur van de brokjes is niet sterk wat heel aangenaam is in vergelijking met andere merken die we hebben geprobeerdt. Zijn stoelgang is sterk verbeterd, aangezien hij veel last had van zijn darmen door andere voeding. Kortom wij zijn fan geworde en gebruiken niks anders meer. Wat ik graag zou willen is, dat er kleinere verpakkingen beschikbaar zijn om mee te nemen in de tas voor onderweg o.i.d.
they love it
very nice product and my cats are addicted to it now
Oke maar niets bijzonders
Dit katten eten was oke maar verder niets bijzonder. Omdat hij al beter gehad had. De verpakking is eenvoudig en duidelijk. Ik denk dat de geur beter kan. Ik vindt het veel geld voor dit eten.
Blije testers
Mila en Pluche waren direkt verkocht en zijn er op los beginnen smullen. Zeer tevreden

Testersgallerij

Vraag & Antwoord