Purina ONE Adult rund

4,6 5 0 5 5 Purina oneadult kattenvoer rijk aan rund is speciaal afgestemd op volwassen katten (vanaf 1 jaar).
Purina ONE Adult rund

Reviews

19/04/2024
Moeilijke katten
Verschillend kattenvoer geprobeerd en dit kwam er als beste uit. 1 van de 2 katten is gevoelig en heeft hier geen last van. En ze lusten het beide graag. Terwijl ze vaak hun neus optrekken ...
05/04/2024
Product is oke
1 van onze katten heeft een gevoelige maag en darmen en geeft snel over. Met dit katten eten bleef alles binnen en voelde mijn kat zich goed. Ze krijgen afwisselend verschillende soorten voeding maar deze is toch wel een topper. Heel kieskeurig zijn onze katten niet en ze eten wel bijna elke voeding die we probeerde op. De prijs is iets aan de hogere kant maar voor kwaliteit betaal je natuurlijk
05/04/2024
Goede kattenvoeding
Redelijk goede voeding. Mijn beide katten zijn kieskeurige eters maar deze vinden ze lekker en verdragen ze beiden ook goed
30/03/2024
Heel goed
Dit is het merk dat ik altijd koop voor mijn 2 katten. 1 hiervan is een kieskeurige eter , lang moeten zoeken vooraleer ik iets vond dat ze lekker vond. Ze is een langharige kat en haar vacht glanst door dit eten. Ook is de kattenbak "aangenamer" om uit te kuisen.
05/02/2024
Uitstekend
Onze katten zijn nogal moeilijke eters. Al verschillende merken geprobeerd, maar purina one springt er toch boven uit. Eerst hebben we de kippenvariant gekocht, later deze versie met rund. En ik moet zeggen valt heel goed in de smaak. Ze hebben sindsdien een glanzende en zachte vacht. Heel wat energie, goede stoelgang. Purina one is zeker aan te raden.

Vraag & Antwoord

Laden...