Hill’s Science Plan Sterilised Kittenvoer Kip

Hill’s Science Plan Sterilised Kittenvoer Kip

Reviews

17/01/2023
Zeer tevreden katers
Ze hebben er smakelijk van gegeten! 2 tevreden katers hier!!
08/12/2022
Aanrader
Heb een kitten geadopteerd dus was nog zoeken welke voeding beste is ( gesteriliseerd) , wat niet makkelijk is , moeilijk eter , maar hiervan at vrij vlug en wasjes bakje ook altijd leeg en kwam nog vragen dus zeker een aanrader en deze ook gaan halen in de winkel
24/11/2022
Lekker lekker
Wanneer ik het eten geef is het binnen de kortste keren op. Mijn twee poezen vinden het super lekker. Ik moest het pak maar nemen of ze waren daar. Waar ze ook waren in huis. Het pak was dan wel snel leeg met twee poezen
22/11/2022
Geweldig
Mijn kitten at met tegenzin altijd haar brokjes op, ze lustte ze niet maar at ze wel op uit honger. Bij het testen van dit merk is dit helemaal verandert! Elke keer dat ze de zak hoort loopt ze naar haar kom om alles op te eten, ze vindt het geweldig goed smaken en dat zien we heel graag. Bovendien zijn de brokjes erg goed voor haar maag en haar vacht. Voor een heel jonge kitten zie je dat Direkt! Wij kopen zeker weer :)
22/11/2022
Men kitten eet deze brokken veel liever dan ander. Zijn vacht blinkt meer dan met vorig voeding.
18/11/2022
Één voer die volledig en gezond is
Mijn kitten at constant whiskas junior aan zen stoelgang en geur zie en rook je al dat het nie zo gezond was gelijk de Hills super voer de stoelgang is veel beter en onze kyros eet her super graag nog liever dan whiskas junior
Verscheurend lekker
Na de zak eventjes in de kattenruimte te laten staan, merkte ik al snel dat ze het graag wouden doordat ze de zak al helemaal kapot hadden gescheurd. Eens ze het aten was het ook super snel op! Natuurlijk met wat stoelgang verandering, wat niet abnormaal is bij nieuwe voeding!
18/11/2022
Onze kitten lust het niet zo graag.
Ik denk dat het kwalitatief wel in orde is qua samenstelling, maar de smaak slaat niet erg aan bij onze kat.
Lekker
Onze kat mylo was helemaal verkocht vanaf de eerste keer dat ik de zak van hill's opende .... hij ging dan ook gelijk eten van de brokjes de zak is ondertussen bijna leeg en zeker een goed product hij eet en heeft ook genoeg met de juiste hoeveelheid. Echte aanrader. De zak is ook heel erg handig omdat hij hersluitbaar is en de brokjes heel vers en krokant blijven . Ik ga deze nog meer aankopen in de toekomst
18/11/2022
Ons lieverds waren er helemaal gek van. Blije katten :D Ze vonden het heel lekker. Aangename grote van de korreltjes. Ze aten ook minder dan met ander voer en zaten dus sneller vol :)

Testersgallerij

Vraag & Antwoord