Hill’s Science Plan Culinary Creations Adult Kattenvoer met Zalm en Wortels

Hill’s Science Plan Culinary Creations Adult Kattenvoer met Zalm en Wortels

Reviews

08/02/2023
Goedgekeurd door de kat
Mijn kat vond deze brokjes duidelijk lekkerder dan haar gewone brokjes: ik wisselde beide af en wanneer ze de gewone brokjes kreeg, ging ze met haar kopje tegen de zak met Hills Science plan duwen. Deze voelen ook minder droog aan dan de gewone brokjes. Als het aan Mia ligt, koop ik ze nog.
05/02/2023
Hills brokjes
Mijn kat Joke heeft deze brokjes getest, maar helaas vond zij ze niet lekker en weigerde ze ervan te eten. Mijn andere kat Odin vondt ze wel lekker en heb hem ze dan maar laten testen. Het zijn kleine krokante brokjes die gemakkelijk te bijten waren. Odin was verzot op de smaak en zijn bakje was dan ook telkens weer snel leeg!van hem krijgen de Hills brokjes dan ook een dikke 10 op 10!!!
03/02/2023
heerlijk
de kat vond het heel lekker ze kon er geen genoeg van krijgen
24/01/2023
Getest
Mijn Britse korthaar Boris vond de korrels zeer lekker. Zijn kommetje was op een wip leeg.
03/01/2023
Favoriet van de katten
De katten aten zeer smaakvol, de korrels waren goed van formaat en roken ook smaakvol
28/12/2022
Lekker en gezond
Mijn kat is grote fan van de brokjes. Ze probeert telkens haar eten te verstoppen zodat het alleen voor haar is. Ze lijkt ook meer energie te hebben sinds ze overgeschakeld is op deze voeding.
Goedgekeurd door Casper en Charlie
Mijn poezen vonden het lekker. De brokken zijn zacht en goed van grote.
verandering van spijs....
al ben ik over de brokken zelf tevreden... ze zijn lekker sappig, daar houden de poezen van. Geen kleuren die niet horen in kattenvoeding, dus dat zit ook sneu. maar... de kattenbak toont groote veranderingen . de uitwerpselen zijn veel zachter en de geur is veel intenser. Al kan dat ook liggen aan het feit dat ze eerst eraan moeten wennen. maar dat kan ik natuurlijk op zo korte tijd niet zeggen. al bij al geef ik zeker een 8 op 10. de verpakking is zeker top
Hill's kattenvoer
Mijn katjes zijn van geboorte af enkel droog kattenvoer van **** gewoon en willen absomuut geen natte voeding. Ook andere smaken of andere merken droogvoer werden resoluut afgewezen, maar voor Hill's Kattenvoer Zalm Wortel maakten ze gretig een uitzondering. Blij dat ik nu ook eens hun smaakpatroon met Hills kan verwennen.
lekkere brokjes
mijn kat was eerst wat terug houdend. hij is niet gek op nieuwe dingen. wat me het meeste beviel was dat mijn kat er gek op is. niets slecht op aan te merken. ik zou zeker dit product aanraden.
20/12/2022
Ons Krolleke vond het super lekker
Onze kat Krolleke vond het lekkerder dan al haar vorige eten.
20/12/2022
Zeer goed
Mijn moeder heeft een zeer kieskeurige kat en omdat dit brokken zijn van een kleine grootte waren deze zeer geliefd
19/04/2023
Moeilijke eters
Heb 2 poezen en die zijn echt moeilijke eters .. Enkel "purina" willen ze.. whiskas, en dergelijke??? Nee ze laten het gewoon staan en 1 soort van Friskies eten ze ook... De rest, mag ik zelf allemaal eten... Dus ja... E' diterk lusten ze raar maar waar ook!!!
07/04/2023
poezen verwennen
Dit is echt de top van de poezenvoeding, deze brokjes, daar zijn ze gewoon gek op ! Al van zodra ik met de zak thuis kom, draaien ze rond mijn benen en willen ze graag een kommetje vol ! De brokjes zijn zeer voedzaam, heel zuiver , ze zijn redelijk hard, net als deze voor de hond, dit is om de tanden van de poes gezond te houden, zo krijgt tandplak echt geen kans want bij elke "beet" worden de tanden een beetje gepoest. Deze voeding verteert heel gemakkelijk, geen problemen met de maag dus, en ook de stoelgang is mooi vast. Je hoeft er ook niet erg veel van te geven, want de brokjes zijn zeer voedzaam en de poes is vlug verzadigd, dus , ook zuinig in gebruik ! Ik raad deze voeding aan elke poezenbezitter ten zeerste aan, ik ben ervan overtuigd dat je ook zeer tevreden zal zijn !

Testersgallerij

Vraag & Antwoord