Hill’s Science Plan Dog Small & Mini Adult Mousse Adult

Hill’s Science Plan Dog Small & Mini Adult Mousse Adult

Reviews

11/12/2023
Wat een geweldig product!
Ik ben héél tevreden over dit product, mijn hond was er verzot van. Hij kwam telkens blij als ik het potje uithaalde. Ik merkte dat zijn vacht minder vettig was. Alsook had hij meer energie. Ik zou dit product ook aanraden bij mijn vrienden en familie.
07/12/2023
Honde eten hills
Mijn hond wou er niet van eten.dus kan ik niet zeggen of het goed was.
03/12/2023
Kwispelende hond
Onze hond begint al te kwispelen bij het zien van het blik. Na het inschenken begint hij er meteen aan. Niemand krijgt de kans om hem dit af te nemen. Bij andere voeding heeft hij soms last van plattere stoelgang, maar dat is bij deze Hill's totaal niet het geval.
02/12/2023
chihuahua's waren niet zo enthousiast
mijn chihuahua's waren er niet allemaal even gek op. somige aten het op en sommige niet .
01/12/2023
smullen doen ze
mijn chihuahua eet het echt heel snel op dus het kan niet anders dan goed zijn dan he, tot het laatste beetje eet ze het op. Ik vind dat haar haren ook veel meer glans bevatten dan voorheen.
30/11/2023
Kody vind het heerlijk
Kody vind het heerlijk. Voor mijn pom lijkt het iets te weinig, qua hoeveelheid. Dus ik meng het onder 1/4 van zijn normale portie brokken.
30/11/2023
Topproduct!
Hondjes willen geen ander voer meer. Ze staan te popelen wanneer het blikje uit de kast wordt gehaald en smullen erop los! Heb er filmpjes van gemaakt omdat ik het wou delen met de wereld. Helaas kan ik die niet uploaden hier maar het zegt meer dan woorden. Ze hebben er een verslaving bij :)
29/11/2023
Smakelijke mousse
Dit is de meest smakelijkste mousse voor mijn ongelofelijk, kieskeurigste 4-voeter.
29/11/2023
super tevreden
mijn hondjes zijn er dol op. ze eten het graag staan elke avond te wachten op hun blikje.
Super goed eten
Het eten is zeker een aanrader. Mijn hondjes zijn zeer moeilijk eters en bij dit eten twijvelde ze geen seconde om er van te proeven en het is zeker goed gekeurd. Wij raden het honden eten zeker aan.
Lekker voor de hond
Ideale verpakking qua grootte: het is een aangename portie voor een hond van 10 kilogram. De eerste indruk vond mijn hond zeer positief. Hij was onmiddellijk geïnteresseerd in het product. Toen ik het hem voorschotelde, peuzelde hij het onmiddellijk volledig op. Jammer genoeg zagen we na een paar dagen zijn stoelgang achteruitgaan: deze werd veel platter van aard, en dat bleef zolang we hem dit natvoer gaven en stopte onmiddellijk toen we met dit Hill's natvoer stopten. Voor ons dus geen hoogvlieger.
Verrukkelijk!
Zodra ik het potje 'Hill's Science Plan Small & Mini Adult with beef' opendoe staat mijn hond naast mij te 'bedelen' en in een mum van tijd is haar voerbakje leeg. De textuur van het product is veel compacter dan die van andere merken (geen vieze gelei gemengd onder het vlees) en de geur is aangenaam. Mijn hond is er gewoon zot van!
Lekkere paté!
Mijn hond is er gek van! Zijn stoelgang is beter en hij verdraagt het beter. Hij krabt niet meer aan zijn pels. Ik merk dat hij ook meer water drinkt en dat is goed, want hij dronk te weinig.
28/11/2023
hondje vond het heel lekker
mijn hondje Max vond dit heel lekker. telkens als ik zijn eten gaf dan vloog hij op de kom om toch maar zo vlug mogelijk te kunnen eten. Helaas moest ik wel vaststellen dat na enkele dagen dit te eten , zijn stoelgang niet meer oke was. Hij had lichte diarree.
27/11/2023
Test hillsvoeding
Het product viel dadelijk in de smaak. Als het tijd is om te eten staan ze te springen en wordt de bak met veel smaak leeggegeten.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord