Hill's SCIENCE PLAN Perfect Digestion Medium Adult Hondenvoer met Kip & bruine Rijst

Reviews

27/11/2021
Freya geniet van gezonde eten.
In mijn opinie is dit het beste wat ik ooit aan mijn hond gegeven heb. Ze speelt, rent, en eet eindelijk. Haar darmen waren ook blij.
24/11/2021
Eetbakje altijd leeg, dus zéér lekker!
Een iets democratischere prijs zou mooi zijn, is momenteel vrij duur.
24/11/2021
Perfecte score
heerlijk eten van een fantastische kwaliteit die je hond goed verzorgd
21/11/2021
Aangenaam eten…
Een heel aangename ervaring. Ontlasting was goed. De honden hebben ervan genoten. Wij zijn alvast fan!
20/11/2021
Nieuw favoriete droogvoer van mijn hond
Dit is werkelijk het nieuwe favoriete droogvoer van mijn hond. Ze laat haar brokken niet langer tot s'avonds liggen en haar stoelgang is er ook op verbeterd. Daarvoor had ze soms wat last van diarree, maar met deze brokken is dat niet het geval. Ook zien de brokken er kwaliteitsvoller uit en ze hebben een andere textuur. Ze zijn ook kleiner dan de andere brokken die ik ervoor gebruikte, waardoor ze denk ik misschien ook makkelijker te kauwen zijn. Super bedankt voor deze brokken! Zowel ik en mijn hond zijn er zeer blij mee!
19/11/2021
Perfect voor hondjes met moeilijkheden
De hond vond de brokjes niet super lekker, maar kreeg deze wel veel makkelijker gekauwd. Daarnaast had ze ook veel minder moeilijkheden met de ontlasting en was deze ook veel regelmatiger. Ook was er een verschil qua energie niveau, ze is al oud dus ligt graag gewoon te slapen,maar door deze brokken kreeg ze veel meer energie en wilde ze zelfs terug spelen en wandelen!
19/11/2021
Hill’s is good for your dog
Mijn hond eet graag het hondenvoer van Hill’s. Ze was altijd enthousiast als haar eetkommetje eraan kwam
19/11/2021
Gezonde maaltijd voor mijn hond
Lekker voer voor mijn beste vriend, dat ook nog eens goed is voor zijn gezondheid. We zijn er beide heel blij mee
17/11/2021
Hmmm, wat is dit lekker :)
De Hill's SCIENCE PLAN Perfect Digestion brokken zijn zeker een aanrader indien je hond vaak last heeft van zijn/haar darmen. Na het proberen van deze brokken heb ik een enorme verbetering gezien. En zo te zien zat de smaak van de brokken ook zeker goed :)
16/11/2021
Goed voor kieskeurige honden
Blij hieraan te hebben deelgenomen... de hond zijn stoelgang is a00% beter geworden... ik raad dit iedereen aan!
16/11/2021
Lou en zijn brokjes
Lou vond het super lekker, zijn kakjes waren beter op te nemen. Enigste nadeel, vrij prijzig met nog 2 andere honden in huis
15/11/2021
Eerlijk en perfect
Gezond,juist groot genoeg en ruikt lekker. Zeker aan te raden,
14/11/2021
Hondjes
Niks speciaals meer aan toe te voegen helemaal niks
14/11/2021
Een goede korrel
De korrel was van goede grootte maar de geur was minder aangenaam.
13/11/2021
Een super product. Zeker een aanrader
Ik ben fan en mijn hond ook. Doe zo verder. Is een super product

Testersgallerij

Vraag & Antwoord