Royal Canin Appetite Control Care

Royal Canin Appetite Control Care

Reviews

09/05/2024
Top product
Is er super goed mee omgehaan met deze voeding, is een aanrader voor elke poes
03/05/2024
niet zo good
Mijn kat eet niet Royal Canin Appetite Control Care
02/05/2024
Smullende katten
Goede aanbeveling voor mijn katten. Ze vonden het heerlijk
30/04/2024
top voeding
prima voeding! mijn poezen eten het graag en mijn zwaarste poes is er zelfs mee afgevallen!
28/04/2024
Lekker en gezonde kattenkorrels
Kat eet het heel graag, overgang goed gelukt, gezond eten
22/04/2024
Nieuw favorietje bij onze viervoeters!
Onze Bengaalse viervoeters hebben dit product uitvoerig kunnen uittesten en dit product heeft de test volledig doorstaan. De katten zijn er dol op! Ze gaan niet akkoord met eender welk eten. De geur, de grootte van de brokjes, krokantheid,… vielen erg in de smaak. Ongeduldig wachten wanneer de zak tevoorschijn kwam om alweer te kunnen genieten van een lekkere portie brokken! Dit product zullen we in de toekomst zeker en vast nog aanschaffen!
22/04/2024
Gezond gewicht is belangrijk!
Ruikt lekker en ziet er ook zuiver uit. Ideaal om het gewicht te behouden. Ze eet hier ook minder van omdat het een verzadigd gevoel geeft. Ze is er gek op.
21/04/2024
Mijn katjes zijn gek op deze brokjes
Mijn katjes lusten deze brokjes heel graag. Ze waren van de eerste moment enthousiast. De brokjes hebben een goede grootte. Ik heb geen haarballen meer opgemerkt. De ontlasting ruik je amper nog. Enige minpunt is dat ze de brokjes zo graag lusten dat ze er toch te veel van willen eten.
Roosje is er zot van
Mijn kat Roosje is gek van de korrels. Ze heeft nog nooit zo snel haar bakje korrels opgegeten.
Smakelijke brokjes
De brokjes worden als zeer smakelijk ervaren door onze kater. Hij komt minder bedelen om eten, hij moet niet meer braken en geen ruikende kattenbak geuren meer. De brokjes zijn klein en zijn daardoor beter verteerbaar. Zeer tevreden baasje en kater.
Lekker en effectief
Mijn katten hebben altijd de keuze uit 2 merken brokken die verspreid staan in de woning. Het bakje met Royal Canin Appetite control had duidelijk de voorkeur. Na enkelen dagen viel het mij op dat ze op hun vast etensuur niet meer om natvoer kwamen vragen. Ze hadden dus duidelijk minder 'honger'.
19/04/2024
Blije en verzadigde poes
De brokjes hebben geen onaangename geur, ze lijken ene goed en makkelijk formaat om te eten. Onze kattinnen eten ze met plezier op en hun bakje is snel leeg. We merken momenteel nog geen verandering in hun gewicht of hun eetgewoonten. We testen nog even verder om te kijken wat het doet.
19/04/2024
Mijn 3 katjes zijn er dol op
De overgang van hun oude korrels naar hun nieuwe was zelfs niet nodig. Ik heb boven een potje geplaatst met hun oude korrels en beneden met hun nieuwe korrels van Royal Canin. Raad eens welke eerst op waren?
18/04/2024
Bakje in no time leeg
Mooi verpakt ,makkelijk doordat het hersluitbaar is en mooi smakelijk uitziende brokjes
18/04/2024
Doet wat het beloofd!
Mijn kat die doorgaans zeer veeleisend is qua eten, lustte meteen de droogvoer. Ik volgde de aanbevolen porties om het gewicht onder controle te houden en wonder boven wonder: mijn kat kwam niet bij, was verzadigd en verloor zelfs wat gewicht! Ik ga dit blijven gebruiken!!!

Testersgallerij

Vraag & Antwoord