Royal Canin Digestive Care

Royal Canin Digestive Care

Reviews

01/05/2024
croquettes royal canin digestif care
excellentes croquettes mon chat a des problemes de digestion il lui arrive de vomir ses repas depuis que j ai tester ses croquettes plus aucun vomissement il les devore sans etre malade quel soulagement pour moi d enfin avoir trouve un produit adapte a sa sante et de le voir heureux
Poes heeft nog honger.
Poes heeft vaste stoelgang maar ze is niet voldaan na haar maaltijd.
22/04/2024
pour chat difficile ,c est parfait
mon chat a aimé de suite alors qu'il est super difficile.produit tres bien toléré et digéré. elle sont riche car il mange beaucoup moins que sa marque habituelle ,il mange moins vite car la taille des croquettes lui convient mieux.il prend donc le temps de manger mais nous fait bien comprendre qu'on a oublier de remplir sa gamelle :-) j avais deja tester royal canin classique mais je prefere les digestive care ;-)
Kattenbrokjes
Deze vonden ze heerlijk de eerste dagen gemengd met andere maar telkens zochten ze deze er eerst uit nu krijgen ze alleen deze en ze smullen van harte
Top product!
Deze brokjes hebben de perfecte samenstelling voor onze poes. Alle voedingsstoffen zitten erin zodat je zonder zorgen haar een goede start geeft. Haar vacht glanst en is super zacht, haar spijsvertering werkt veel beter dan met andere brokjes en haar energie is top. De brokjes zijn rond met een gaatje erin en zitten in een handige afsluitbare zak zodat je de brokjes makkelijk kan doseren. Onze poes is er verzot op en eet zonder problemen haar bakje leeg. Belangrijk is dat haar stoelgang bijna niet meer ruikt en deze ziet er ook normaal uit, een resultaat van gezonde en kwalitatieve voeding. Fijn dat je kan vertrouwen op deze brokjes en er gerust in bent dat je je kleine pluizebol alles meegeeft wat ze nodig heeft!
Tevreden
Kat tevreden baasje tevreden was eerst wel even wennen aan de nieuwe smaak Maar nu gaat het prima, goei eetlust mooi stoelgang.
Goed product
Onze katten eten de korrels op, maar de oudste heeft moeite met de grote brokken . Slikt ze dan zo door waardoor ze terug overgeeft.
19/04/2024
Kat eet het product wel maar geeft over
Mijn kat (2-3jaar oud) is niet moeilijk met de brokjes die hij eet, maar met deze brokjes merk ik op dat mijn kat minder eet en meer overgeeft. Normaal geeft mijn kat bijna niet over en nu is het toch al 2-3 keer per week…
Best tevreden
Ik heb 3 katten en ze zijn er allemaal fan van. Na 6 dagen merkte ik verschil in de stoelgang die sindsdien minder ruikt. Ze eten gewoonlijk Sensible wat ik ook al heel goed vond.
Royal canin degistive care
Boef vind dit heel lekker van smaak en ik merk ook dat zijn stoelgang beter is geworden vaster als anders
Smakelijk voer
Mijn kat heeft gevoelige darmen en eet daarom speciaal voer. Maar is ook soms wat kieskeurig. Ik gaf deze brokjes geleidelijk aan (dus eerst mengen met voer van ervoor en steeds meer de nieuwe geven) Hij aanvaarde de brokjes super snel en vond ze blijkbaar lekker. Het lijkt wel dat hij na een paar weken minder buikpijn heeft dan ervoor! Wat een hele verbetering is. De kat en ik zijn fan!
Poes is er gek van
De verpakking was nog niet open of onze poezen waren gek van de geur,eenmaal de verpakking geopend vonden ze het meer dan lekker
spoocky vind het lekker
spoocky eet heel graag de brokken en zoals ik op de verpakking gelezen is heel voedzaam
18/04/2024
Grote verbetering voor de spijsvertering
Zoals aangegeven heb ik dit droogvoer in fases aan de oude korrels van mijn katten toegevoegd. Meteen viel op dat ze de smaak alvast konden waarderen, ze bleven de nieuwe korreltjes (rondjes) eruit selecteren. Daarenboven lijken ze dit droogvoer goed te verteren en hebben ze minder last van hun spijsvertering. Ik zal dit voer dan ook blijven gebruiken en kan het gebruik voor katten met een gevoelige spijsvertering zeker aanraden.
Verrassend resultaat
Ik dacht eerst voeding is voeding allemaal hetzelfde Maar dat is dus niet zo Ik merkte vrij snel aan de kat dat ze het echt wel luste en haar uitwerpselen waren anders De uitwerpselen roken ook minder sterk en dat is zeer aangenaam De brokken zijn ook niet te groot

Testersgallerij

Vraag & Antwoord